Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Fattern skyldte på alle mulige ting, som at han hadde vondt i et kne, at mamma var masete, ditt og datt. Aldri hans eget problem at han satt marinert i rødvin hele formiddagen. Og avvenning var bare noe tull for kjerringer og homoer.

Helt til han var på besøk hos broren sin på Lillehammer og barnet deres gikk til onkel og spurte hvorfor det lukta sprit av han etter at de var ute og lekte. Da sjekka onkel kofferten til pappa og fant en nesten tom spritflaske. Da tok de en skikkelig alvorsprat og fattern meldte seg på en avvenningsklinikk ganske umiddelbart. Han har blitt et helt nytt menneske nå. Går ikke rundt i tåka hele dagen og er sinna og sur og kverulerende på alt mulig.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alkoholen var ikke problemet, det var løsningen.

For å slutte å drikke må man ta tak i grunnen til hvorfor man i det hele tatt startet.

Men, såklart. Holder man på lenge nok, så blir alkoholen i seg selv et problem. Man kan faktisk dø av alkoholabstinenser.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Mn skal jeg betale skatt skal jeg fanden meg få sykepenger, feriepenger, eventuelle skader dekket

Yepp, selvfølgelig, du kan ta ut så mye sykepenger og feriepenger du vil fra enmannsforetaket (enkvinnesforetaket?) ditt, du kan også forsikre deg

Jeg vil ha mat!!!!

Du ligner på Piper Chapman.

Takk! Tror jeg..?

Så se ut som Piper kan ikke være annet en et enormt kompliment

. :dribble:

Nei er ike lov å kreve skatt av horer så er det hore de oppfordrer meg til å bli?? Nei blir ingen skatt fra meg ps om du ser dette erna så har jeg sluttet med dette sier vi og det er lov å tjene litt som en hobby

Visst er det lov å kreve skatt av inntekter fra salg av sex. Det er jo litt av problemet med dagens lovgivning. De som selger sex har samme plikter som alle andre, men ingen mulighet til å benytte seg av godene.

Hvilke goder kan dem ikke benytte seg av?

Etter hva jeg vet kan dem benytte alle samfunnsgodene som alle andre.

Mer eller mindre. Jeg fikk 3.284,50 i lønn, men på grunn av at en eller annen idiot har satt inn en sum på 4.000 to ganger på kontoen min som bare skulle komme én gang, skylder jeg nå kommunen 4.000 kroner, hvorav 3.284,50 ble trekt av lønnen som kom i dag.

Hvorfor jeg må ta støyten for andre sine feil må nå gudene vite.

Det er jo ingen støyt, du har ikke tapt penger, bare ikke fått ekstra når alt kommer til alt.

Herregud, Pessimistisk, kan du ikke bare få deg et normalt arbeid som alle andre, ved siden av skolen?

Det er egentlig et normalt arbeid bare til at jeg tjener noen hundrelapper mer enn andre i timen. Jeg skal selfølgelig finne en annen jobb også, men hvorfor kutte ut dette for å tilfredstille andre? Jeg liker der, så da skjønner ikke jeg problemet.

+ Du tilfredstiller vel flere andre ved å ikke kutte ut

Nei, du får bare holde på. Du finner nok ut av skattinga også. Nå skattet ikke jeg på camhoringa mi i sin tid, men jeg tenkte ærlig talt ikke over det heller.

Noe sier meg at intektene ikke var enorme heller ^^

Aner ikke hvordan man skatter til usa wtf trodde ikke de betalte skatt engang

I-don----t-want-to-live-on-this-planet-a
Jeg trodde at usa var såpass kapitalistiske at de lot de svake daue

Men jeg jobber jo i et firma på en måte?? Tror jeg må finne noen som ikke er fra usa å spørre de

Dem betaler skatt I USA, men veldig lite.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg har jo sagt at jeg jobber for et amerikansk firma og tjener dobbelt så mye som vanlige folk!! Dessuten har jeg spart masse penger fra konfen som har gjort at jeg har kjøpt bil og alt som hører med

Bare sånn ut av ren nysgjerrighet, hvor mye penger tjener vanlige folk?

Og regner du å spare penger fra konfen som å tjene dine egne penger?

Vel, det varierer jo veldig. Men med vanlige folk tenker jeg først og fremst folk på min alder som tjener sånn 125 kr. Nei det e rikke å tjene mine egene penger, men når mine venner brukte sine penger på sminke, klær, alkohol, moped, har jeg spart mine til å for eksempel kjøpe min egen bil.

Det er helt greit at du ikke tror på meg hermosa, men markedet er ganske stort for slikt, spesielt om du er en 18 år gammel jente.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Du har jo sagt at du ikke har jobb, hvordan kan du tjene penger selv ?

Hun har ikke fast jobb. Det går an å tjene penger uten å ha fast jobb.
Ja

Jeg jobber når jeg vil, velger hvor mye eg skal få i lønn og jobber hvor lenge jeg vil

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, men på et eller annet tidspunkt bestemte du deg for at å ikke klare å starte dagen uten et glass vodka var feil, sant?

Eller, så klarte han plutselig å starte dagen uten et glass vodka.

Tåkelur har rett. En dag trengte jeg ikke å starte morgenen med 4 cl vodka, så en Guinness til frokost, ett glass vin i lunchen, mer vin når jeg kom hjem fra skolen, en drink utover kvelden, og en kopp kakao med krem, chili og kahlua eller mørk rom som nightcap.

Det var ikke slik at jeg bestemte meg for hvor vidt det var feil eller rett å gjenta dette daglig. Jeg følte bare plutselig ikke for å drikke så hyppig lenger, så jeg gikk tilbake til bare å gå ut 4 - 5 dager i uka og hovedsakelig holde meg til en flaske vin og noen 21,9 % drinker på hverdagene (studentpuben var åpen på hverdagene og solgte bare drinker med lavt alkoholinnhold), og sprit i helgene.

Alltid bare gått ut fra at det var en vinterdepresjon eller noe. Gikk over i midten av april når sneen var smeltet og det var varmt nok til å gå i korte benklær igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Som oftest om natten når de sover, eller om jeg er alene hjemme

gjør det sjeldent på dagen for synes det er så ubehagelig og mistenkelig å låse døren sånn plutselig

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tar bolig her. Er egentlig dårlig humør nå. Er sånn rar stemning både i går og i dag.Tenkte kanskje her ville være en oppmunting? :) Drikker i hvertfall kaffe nå og trenger vel selskap da :) Bare spist en gulrot i dag og så sikkert derfor humøret mitt. Har vært på lang joggetur pluss helsestudio i dag og. Drømmemannen min sier han ikke drikker alkohol, men nå begynner jeg å tvile litt på det og. Er så dritt å gi all tillitt til en man aldri har møtt vet jo aldri. Og da er det så fort gjort at i hvrtfall for meg at tankene svirrer rundt i alle kroker og kriker ombåde det ene og det andre. Spurte han om han kunne ringe meg å si godnatt tilmeg ikveld og får til svare. Jeg skal prøve. Er det så vanskelig da? Utenom det sier han at han gjør alt for å få snakkt med meg på skype, men hello en ring liksom før han legger seg? Er det ikke sikkert han får til?!

Er spent på om han får det til.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...