Addan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Farm = Gård Rein = Reinsdyr Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 OI SATAN!!!!!!! messar du med meg??? 440 000 norske kroner?? :O YESS: D:D ohh yes!!! endeleg er det håp!!! espen pai: nja, eg vil ikkje gå spesifikt innpå det, men du kan seie eg vart rundlurt då eg skulle kjøpe noke til 15 000 kroner så viste det seg no det berre er verd... ehh ja under 100 (i know) eg vil ikkje seie kva eg kjupte, for eg vil bevare min anonymitet chokke: har du eit problem med at eg likar celine dion?? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 85 tusen dollars!! ÅHH fytti helvete :D:D det blir vel 47500 norske kroenr om eg ikkje tek feil?? det skal eg fan gjere med ein gong eg blir 18 dritbra! thanks clvn! datasmurf og chokke: er dykk seriøse i forslaga dykkar? tåpelege og heilt uaktuelle i alle fall $85000 = ~450 000,- nok Men det er ikke det man sitter igjen med. The donors are in such huge supply where it's legal, like the Philippines, so they have to accept the average of $3,000 (for selling their kidneys)." Du vil sitte igjen med ~17 000,- nok, som antagelig ikke dekker reisa tur/retur en gang. Trist Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Skal snike deg bort på gården til lettlurte Schnell du L4r5? XD.... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 L4r5: hmm: interresankt faktisk! du har satt meg på ein bra tanke her ass!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Schnell, ja, jeg er helt seriøs i forslaget om å brenne hjemmebrent og selge det. Det er den beste inntektskilden her i Trøndelag så vidt jeg vet. Vel, som ikke er vanlig jobb. Det og pirat-taxi, men går ut fra at du ikke har lappen for bil enda, ellers så ville du ikke spurt om sånt. Det å selge kroppen sin er også en god inntektskilde, skal man tro et par av jentene fra russetida da russebilen deres stranda på vei fra Sverige og de ikke hadde råd til å betale verken for å få den fiksa eller komme seg hjem edit: Hør på Lars, han er smart Lars4prez Endret 3. april 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 L4r5: hmm: interresankt faktisk! du har satt meg på ein bra tanke her ass!! Ahahahaha XD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 L4r5: hmm: interresankt faktisk! du har satt meg på ein bra tanke her ass!! Si ifra. Jeg kjøper gjerne deler av avlingen din. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) hmm,jo takk for tipset. veit ikkje om jordsmonna og klimaet er så bra å dyrke det her eg bur då, her eg bur satsar me fleste bønder på mjølke og kjøttproduksjon. Men eg skal flytte til nord noreg med ein gong eg blir gamal nok, og starte rein-farm der oppe, så eg skal satse på litt forskjellig då. har tenkt å ta agronomutdanning!Det som er det fine med denne krydder-urten er at den er så sjelden. Og den er perfekt til innendørs-dyrkning. Siden den er så sjelden så oppnår du god pris selv om du bare har et par små terariumer med planter. Skal du ikke forklare vår lille anti-dop venn hva salvia er og hvordan den brukes da Lars? edit: det Lars ikke kjøper skal jeg ha Endret 3. april 2008 av Dataprob Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Skal du ikke forklare vår lille anti-dop venn hva salvia er og hvordan den brukes da Lars?Det er en krydder-urt sier jeg deg! Og den brukes bl.a. mot nervøse lidelser! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 L4r5: hmm: interresankt faktisk! du har satt meg på ein bra tanke her ass!! Si ifra. Jeg kjøper gjerne deler av avlingen din. Hahaha! Dette er så bra, at! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Schnell, serriøst ? celine dion ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 L4r5: hmm: interresankt faktisk! du har satt meg på ein bra tanke her ass!! Og har du problemer med å skjønne hvordan elektrisiteten skal settes opp så kan du få forklaring på hvilken som helst nettavis (db.no, aftenposten.no) med et bilde om hvordan de har koblet det opp. Media er faen så korttenkt at det er latterlig. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ingen av bildene som fikk med delenumrene på noen ting jo. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nei men forsatt...er faen ikke vanskelig å legge en og en sammen og tenke "åååja...sånn kan det gjøres" Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Skal du ikke forklare vår lille anti-dop venn hva salvia er og hvordan den brukes da Lars?Det er en krydder-urt sier jeg deg! Og den brukes bl.a. mot nervøse lidelser! Men hva skal du med den? ikke røykes vel? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Brukes i mat vel Myke sjokoladekaer skal visst virkelig få en ekstra piff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg