Bytex Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Call the exterminator. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 FYFAEN I HELVETE ER PÅ BADET SÅ SITTER EN JÆVLA STOR EDDEEKOPP PÅ DØRA MENER DET DEN HAR SIKKERT HÅR PÅ SEG MEN KAN IKKE ÅPNE DØRA OG STIKKE FOR DA BEVEGER DEN SEG SKKERT FÅR PANIKKANST HVA I HELVETE SOSRop på mamma eller pappa, så kommer de sikkert og hjelper deg. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Nei, du får bare holde på. Du finner nok ut av skattinga også. Nå skattet ikke jeg på camhoringa mi i sin tid, men jeg tenkte ærlig talt ikke over det heller. Har du meldt inn inntektene fra Ave Maria videoen til Skatteetaten ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Har ikke tjent noe på noen video jeg Sendte mld til mamma hun drepte den im safe fyfane er lei av dere<33 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Vi kan desverre ikke drepe edderkopper for deg, nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Nei er ikke det, sikter til det der "mamma og pappa betalwr" "rop på mamma" "hun fikk sikkert 20 kr" osv??? Ærlig talt dere framatiller meg som en bortskjemt drittunge hva er greia?? Dere vet godt at keg tjener mine egne penger, så det at jeg har et godt forhold med foreldrene mine betyr ikke at jeg er bortskjemt?? Bare for at dere ikke har gode forhold med foreldrene deres trenger dere ikke sjalusien gå utover meg. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 De er misunnelige på dine gaselle-bein. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Tviler ikke 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg er misunnelig på din intelligens. 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Nei er ikke det, sikter til det der "mamma og pappa betalwr" "rop på mamma" "hun fikk sikkert 20 kr" osv??? Ærlig talt dere framatiller meg som en bortskjemt drittunge hva er greia?? Dere vet godt at keg tjener mine egne penger, så det at jeg har et godt forhold med foreldrene mine betyr ikke at jeg er bortskjemt?? Bare for at dere ikke har gode forhold med foreldrene deres trenger dere ikke sjalusien gå utover meg. Du har jo sagt at du ikke har jobb, hvordan kan du tjene penger selv ? Lommepenger for å rydde rommet teller ikke. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Diskusjons mobbeoffer thats me 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg har jo sagt at jeg jobber for et amerikansk firma og tjener dobbelt så mye som vanlige folk!! Dessuten har jeg spart masse penger fra konfen som har gjort at jeg har kjøpt bil og alt som hører med 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Det er berre å banke dei som mobbar. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg har jo sagt at jeg jobber for et amerikansk firma og tjener dobbelt så mye som vanlige folk!! Dessuten har jeg spart masse penger fra konfen som har gjort at jeg har kjøpt bil og alt som hører med Du er 18 år? Jeg vet ikke om jeg tror på historien din . Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Slutt nå med denne trollingen alle sammen, da. Endret 12. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Diskusjons mobbeoffer thats meHaters gonna hate. Drit i dem. Tjen dine velfortjente penger og avgjør selv om du skal skatte eller prøve å sno deg unna. Jeg veit ikke om jeg hadde gjort meg bryet selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Nei, du får bare holde på. Du finner nok ut av skattinga også. Nå skattet ikke jeg på camhoringa mi i sin tid, men jeg tenkte ærlig talt ikke over det heller. Har du meldt inn inntektene fra Ave Maria videoen til Skatteetaten ? Ikke tjent et rødt øre på den, gitt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Du var alkis jo. Alle alkiser insisterer på at de ikke er det, helt til de får fakta på bordet. Det er det første skrittet til å bli kvitt faenskapen. Jeg vet, pappa gikk tilslutt til avvenning i 3 mnd på en klinikk. Han var det største rasshølet i verden når han drakk hele dagen, mot mamma og andre. Ikke voldelig, men ekstremt kverulerende og snarsint. Men det var ikke HANS problem, det var alle andre sitt problem. Han stjal sprit fra onkel sitt barskap når han passa bikkjene deres. Han begynte å stjele fra spritlageret på jobb. Det ble oppdaget og han ble konfrontert med det. Da slutta han bare i jobben og fortsatte drikkinga hjemme med AFP-pensjon. Mamma var ikke særlig happy for at han fortidspensjonerte seg og gikk og dassa hjemme hele dagen. Pøsj. Jeg var student på et skikkelig slackt studium. Da er det totalt akseptabelt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Pøsj. Jeg var student på et skikkelig slackt studium. Da er det totalt akseptabelt. Gang på gang bagatelliserer du rusproblemet du hadde. Nei, det er ikke akseptabelt bare fordi du studerte eller fordi du "bare studerte X". 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg har jo sagt at jeg jobber for et amerikansk firma og tjener dobbelt så mye som vanlige folk!! Dessuten har jeg spart masse penger fra konfen som har gjort at jeg har kjøpt bil og alt som hører med Bare sånn ut av ren nysgjerrighet, hvor mye penger tjener vanlige folk? Og regner du å spare penger fra konfen som å tjene dine egne penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg