Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei er ike lov å kreve skatt av horer så er det hore de oppfordrer meg til å bli?? Nei blir ingen skatt fra meg ps om du ser dette erna så har jeg sluttet med dette sier vi og det er lov å tjene litt som en hobby

Det er riktig, men så vidt jeg vet er det skatteetaten som definerer hva som er hobby og hva som er næring.

Hadde camshow vært din hobby kunne du likegodt brukt en av de sidene hvor folk viser seg frem gratis.

Nå skal ikke jeg oppfordre til svindel eller noe slikt, men vil du droppe skatt tror jeg bitcoin eller liknende er tingen.

Lenke til kommentar

Og hvordan bke hun tatt bytex??? Var hun på en side?? Hvordan fikk hun betalt???

Hun meldte fra selv. Og hun var på en side. Fikk betalt på payoneer. Det er best å betale skatten sin. Hun fant ut at det var skattepliktig og turte ikke vente på at noen skulle rapportere henne. Myndighetene kan også finne det ut selv.

Det du gjør er å beregne hvor mye du må holde unna i skatt og betale det inn når skatteoppgjøret skal gjøres hvert år. Hvis det er kleint å prate om det der i DNFK kan vi ta det til pm.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...