Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk de jævla varslene dine da Slimda! Blir gal av å se sånt :angry:

Vil se hvor lenge jeg klarer å holde meg fra å sjekke. :p

trodde altid folk holdt seg oppdatert på varsler

99.99% er "du har blitt sitert".

Litt av poenget med å sitere noen er jo at dem skal se at du siterer dem.

Lenke til kommentar

Litt av poenget med å sitere noen er jo at dem skal se at du siterer dem.

Siden jeg leser samtlig tråder jeg er aktiv i, så ser jeg også der jeg blir sitert. Så varselet er meningsløst.

Det kan du strengt tatt ikke være så sikker på da du ikke har sjekket dette mot varslene dine.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan du strengt tatt ikke være så sikker på da du ikke har sjekket dette mot varslene dine.

Jeg benytter meg hovedsaklig av "Mine Innlegg" til å besøke Diskusjon.no. Filteret er satt til å vise samtlige tråder jeg noen sinne har postet i (unntatt de jeg har satt på ignoreringslista). Og om noen siterer meg, så er det i en tråd jeg har postet i. Og jeg sjekker samtlige tråder.

Så nei, jeg går ikke glipp av noen siteringer i de trådene jeg følger med på. Som er de trådene jeg poster i. :p

Lenke til kommentar

Men aner ikke hvem jeg skal kontakte og er det i det hele tatt lov å kreve skatt for sånt??:@ jevla halliker

Du sparer halvparten av pengene, når du får selvangivelse fører du inn alt som inntekt, så får du skatteoppgjøret, og da får du vite hvor stor andel av de 50% du har spart som du skal betale i skatt.

Sikkert noen som vet bedre, men dette får duge så langt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Nei er ike lov å kreve skatt av horer så er det hore de oppfordrer meg til å bli?? Nei blir ingen skatt fra meg ps om du ser dette erna så har jeg sluttet med dette sier vi og det er lov å tjene litt som en hobby

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...