oOF Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Sjekk de jævla varslene dine da Slimda! Blir gal av å se sånt Ja! Jeg blir gaaaal av å se den røde fargen oppi der. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Sjekk de jævla varslene dine da Slimda! Blir gal av å se sånt Vil se hvor lenge jeg klarer å holde meg fra å sjekke. trodde altid folk holdt seg oppdatert på varsler99.99% er "du har blitt sitert". Er lurt å lese de da Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Sjekk de jævla varslene dine da Slimda! Blir gal av å se sånt Vil se hvor lenge jeg klarer å holde meg fra å sjekke. trodde altid folk holdt seg oppdatert på varsler99.99% er "du har blitt sitert". Litt av poenget med å sitere noen er jo at dem skal se at du siterer dem. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg får kun varsler når noen legger meg til som venn, eller når noen sender meg en PM. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Litt av poenget med å sitere noen er jo at dem skal se at du siterer dem.Siden jeg leser samtlig tråder jeg er aktiv i, så ser jeg også der jeg blir sitert. Så varselet er meningsløst. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg tok vekk den notification greia den gangen jeg hadde startet en tråd og fikk over 5 sider med svar på en dag. Ble jo spammet av notifications. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Er bare oppi hjørnet der fargen viser. Vises ikke i det hele tatt på mobilen eller lignende. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Litt av poenget med å sitere noen er jo at dem skal se at du siterer dem.Siden jeg leser samtlig tråder jeg er aktiv i, så ser jeg også der jeg blir sitert. Så varselet er meningsløst. Det kan du strengt tatt ikke være så sikker på da du ikke har sjekket dette mot varslene dine. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Det kan du strengt tatt ikke være så sikker på da du ikke har sjekket dette mot varslene dine.Jeg benytter meg hovedsaklig av "Mine Innlegg" til å besøke Diskusjon.no. Filteret er satt til å vise samtlige tråder jeg noen sinne har postet i (unntatt de jeg har satt på ignoreringslista). Og om noen siterer meg, så er det i en tråd jeg har postet i. Og jeg sjekker samtlige tråder. Så nei, jeg går ikke glipp av noen siteringer i de trådene jeg følger med på. Som er de trådene jeg poster i. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg også, 99.9% av tiden på forumet brukes på Mine Innlegg. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Dette blir en kjip måned.......... Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 I morgon må eg begynne å gjere skulearbeid utanom skuletid. Fillern! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Dette blir en kjip måned..........Samme her. Men tenk på det slik: Det er bare én måned, og den vil være over før du får sukk for deg. En måned er en dråpe i havet i forhold til resten av livet ditt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Denne måneden blir helt ok tror jeg, for min del i hvert fall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Men aner ikke hvem jeg skal kontakte og er det i det hele tatt lov å kreve skatt for sånt??:@ jevla halliker 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Min arbeidsdaf er forøveig over 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Det er lov til å kreve skatt av alt i Norge. Pass på at du ikke får plombert ræva, og må betale prompeavgift for å redde miljøet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Men aner ikke hvem jeg skal kontakte og er det i det hele tatt lov å kreve skatt for sånt??:@ jevla hallikerDu sparer halvparten av pengene, når du får selvangivelse fører du inn alt som inntekt, så får du skatteoppgjøret, og da får du vite hvor stor andel av de 50% du har spart som du skal betale i skatt. Sikkert noen som vet bedre, men dette får duge så langt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Nei er ike lov å kreve skatt av horer så er det hore de oppfordrer meg til å bli?? Nei blir ingen skatt fra meg ps om du ser dette erna så har jeg sluttet med dette sier vi og det er lov å tjene litt som en hobby 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 https://www.youtube.com/watch?v=p9lQ1GvDhXs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg