Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
chokke: hmm... kor finn eg info om det??

Du som gutt har to hoder, du kan selge det ene. Kalles prostuatuasjon eller noe, ikke noe farlig ;)

Hva har du gjort? Ringt Celine Dion og ikke kan betale telefonregninga?

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Korter man ikke ned på levetiden sin om man fjerner en nyre?

Eller er jeg helt på bærtur nå?

Kroppen klarer seg fint med bare en nyre... Men det er ulovlig og selge nyren sin da... Det er kun for og redde liv du kan donere den bort :)

hæ+? kvifor då?? det er vel mangen som treng nyre! eg er villeg til å selgje den!!! kvifor får eg ikkje lov?? herregud ass! konservative noreg :mad:

viss eg sleg den i usa då??

Lenke til kommentar
hæ+? kvifor då?? det er vel mangen som treng nyre! eg er villeg til å selgje den!!! kvifor får eg ikkje lov?? herregud ass! konservative noreg :mad:

Ulovlig der og gitt.

Me nom du vil tjene penger så begynn å dyrk andre ting på gården. Salvia divinorum for eksempel tror jeg du hadde fått solgt lett. Det er en krydder-urt som er ganske sjelden i Norge.

Lenke til kommentar

85 tusen dollars!! :scared: ÅHH fytti helvete :D:D:D det blir vel 47500 norske kroenr om eg ikkje tek feil?? :D

det skal eg fan gjere med ein gong eg blir 18 :D

dritbra! :D thanks clvn!

datasmurf og chokke: er dykk seriøse i forslaga dykkar? tåpelege og heilt uaktuelle i alle fall

Lenke til kommentar

Ulovlig der og gitt.

Me nom du vil tjene penger så begynn å dyrk andre ting på gården. Salvia divinorum for eksempel tror jeg du hadde fått solgt lett. Det er en krydder-urt som er ganske sjelden i Norge.

hmm,jo takk for tipset. veit ikkje om jordsmonna og klimaet er så bra å dyrke det her eg bur då, her eg bur satsar me fleste bønder på mjølke og kjøttproduksjon. Men eg skal flytte til nord noreg med ein gong eg blir gamal nok, og starte rein-farm der oppe, så eg skal satse på litt forskjellig då. har tenkt å ta agronomutdanning!

Lenke til kommentar
hmm,jo takk for tipset. veit ikkje om jordsmonna og klimaet er så bra å dyrke det her eg bur då, her eg bur satsar me fleste bønder på mjølke og kjøttproduksjon. Men eg skal flytte til nord noreg med ein gong eg blir gamal nok, og starte rein-farm der oppe, så eg skal satse på litt forskjellig då. har tenkt å ta agronomutdanning!
Det som er det fine med denne krydder-urten er at den er så sjelden. Og den er perfekt til innendørs-dyrkning. Siden den er så sjelden så oppnår du god pris selv om du bare har et par små terariumer med planter. :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...