Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Tja, jeg ser da støtt og stadig folk i alle aldre på kaféen her i byen. Men så har vi bare én "skikkelig" kafé også da.

Selv går jeg svært lite på kafé. Jeg er liksom ikke typen til det. Foretrekker restaurant e.l. hvis jeg skal spise ute. :)

Hvilke studier går du på?

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

alle kommer til å hate deg i begynnelsen Notfree

men virker nesten som det er litt forskjellsbehandling kremtkremt

Endret av Slettet-lYlo5C
  • Liker 1
Lenke til kommentar

skal du starte opp igjenn virksomheten?

Denne skal vistnok være veldig grei og fungere med OSX:

http://www.amazon.com/Logitech-Webcam-Widescreen-Calling-Recording/dp/B006JH8T3S/ref=sr_1_1/179-3457131-6238222?ie=UTF8&qid=1410439190&sr=8-1&keywords=hd+webcam

I do not write many reviews, but felt that I should write one concerning using the C920 on a Mac. I took it out of the box, plugged it into my Mac Pro, placed it on top of my monitor, and launched FaceTime. It worked. I launched Photo Booth, and it worked. I launched Skype, and it worked. The image is incredibly sharp and the audio works perfectly. I'm not sure what else you may want to use this camera for, but as far as I can tell it works just fine with the Mac OS X applications. In fact, it worked immediately and flawlessly.

Aldri prøvd det selv.

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

Logitech har gode HD webcams til rundt 500kr. Trenger ikke være en rund kule som sitter fast på toppen av skjermen. Skal du først vise greiene dine er det jo greit at betaleren slipper å telle pixler.

Også har du jo vanlige HD videokameraer som kan streame selvsagt. Men det blir litt dyrere enn et vanlig plast-cam.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det kan være, har ikke vært særlig mye på kafé, tar heller restaurant selv :) Kan ikke si jeg har sjekket ut noen kaféer i byen.

HMS-ingeniør, spennende tider!

Ah. Så bra. :wee: Godt at noen har en plan for hva de vil i livet. :) Det står det respekt av.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Logitech har gode HD webcams til rundt 500kr. Trenger ikke være en rund kule som sitter fast på toppen av skjermen. Skal du først vise greiene dine er det jo greit at betaleren slipper å telle pixler.

Også har du jo vanlige HD videokameraer som kan streame selvsagt. Men det blir litt dyrere enn et vanlig plast-cam.

Oki takktakk

jeg synes egentlig det innebygde er bra nok, men neida det suger visst :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

alle kommer til å hate deg i begynnelsen Notfree

men virker nesten som det er litt forskjellsbehandling kremtkremt

Tror det skal gå greit, godhet arver godhet.

Stemmer nok det Therawyn :) Takk, har vært luskende rundt her i mange år, riktig alder for kafé besøk nå.

Ny person! Hallo :) hva slags sære ting vil du si definerer deg?

Sære ting, spennede spørsmål. Vet ikke helt hva jeg skal si, har en indre drøm om å kunne bare reise ut i naturen og leve utenfor samfunnets 4 vegger. Eller kanskje at store deler av menneskeheten dør ut, og man må klare seg selv.

Det kan være, har ikke vært særlig mye på kafé, tar heller restaurant selv :) Kan ikke si jeg har sjekket ut noen kaféer i byen.

HMS-ingeniør, spennende tider!

Ah. Så bra. :wee: Godt at noen har en plan for hva de vil i livet. :) Det står det respekt av.

Hehe, takk! Har prøvd og feilet litt, men fant til slutt det jeg virklig vil drive med fremover! Selv om interresen for realfagene er heller laber. Derrimot stor interrese for fagrelaterte ting!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

vurderer det

kan jeg bli med trenger litt easy cash og har større pupper enn deg uansett!!!!

come to mama vi kan leke lesber

ps de liker mine pupper så det så

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...