Bruker-343442 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Hadde det jævigste marerittet! Drømte at Admiral N ble medlem i ISIL. Og kom tilbake til Norge for å gjøre hevn over meg. Så han tok datteren min og kuttet av hun hode rett framfor meg.Det var jævla digg å våkne og innse at det bare var en drøm, men jeg var gjennomtrukket i svette og tårene fløt fritt. Jeg har ikke sovet så mye i natt for å si det sånn! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Ja, det kan du si. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Ikke noe galt med fantasien i hvert fall Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Hvordan har en katt panikkangst?Tegn på panikk hos katter: utvidede pupiller, pesing, svette poter, i noen tilfeller ekstra røyting, sleving og høylytt mjauing. Det er i alle fall de symptomene min katt har når hun får angst. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Hva får katter angst av? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Hadde det jævigste marerittet! Drømte at Admiral N ble medlem i ISIL. Og kom tilbake til Norge for å gjøre hevn over meg. Så han tok datteren min og kuttet av hun hode rett framfor meg. Det var jævla digg å våkne og innse at det bare var en drøm, men jeg var gjennomtrukket i svette og tårene fløt fritt. Jeg har ikke sovet så mye i natt for å si det sånn! Huff, det må ha vært fælt. Hadde selv et par mareritt i natt. Det ene var så ekkelt at jeg våknet med et rykk og et skrik. Det verste var at jeg var tvunget til å sove igjen like etterpå selv om jeg ikke ville - klarte fysisk ikke å holde øynene oppe, til tross for at jeg prøvde så godt jeg kunne og så var kroppen helt lammet (søvnparalyse). Har opplevd det en del ganger, men det som var så forferdelig denne gangen var at det ikke gikk over. Lå i mer enn ti minutter og kjempet før jeg måtte gi tapt og søvnen nok en gang tok meg. Endret 10. september 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Fun fact: Angstskrik har 7 konsonanter etter hverandre. Noen som veit om et norskt ord med flere? Endret 10. september 2014 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Fun fact: Angstskrik har 7 konsonanter etter hverandre. Noen som veit om et norskt ord med flere? Blitt nervøs av å være i manila? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Hva får katter angst av?Min får det når jeg prøver å bade henne og når hun må være i bil. Katter er individuelle, akkurat som mennesker. Derfor finnes det mange forskjellige ting som kan utløse panikk hos forskjellige katter. Endret 10. september 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Hehe, nei. Jeg har generelt svært lite angst. Jeg er bare over gjennomsnittlig interessert i trivia. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Tror katta til minstesøss (som jeg passer), fikk det av kombinasjonen av en større katt som tar over territoriet hennes og jager henne hvor enn det skal være og henger mye utenfor huset vårt og står utenfor dørene og vinduene og venter på henne, og at huset er fullt av snekkere og malere og det hamres og lages høylydte lyder, halvparten av huset er mer eller mindre ugjenkjennelig og stanken av malingen gir hvem som helst hodepine og generelt ubehag. Så da jeg skulle dra på jobb, sto hun på trappa med store pupiller, så livredd og urolig ut og mjauet sårt, så jeg slapp henne inn, og da sprang hun villt rundt og hoppet opp i utslagsvasken og inn i vaskemaskina på vaskerommet, opp på strykebrett, rev ned klær som hang til tørk og alskens, før hun pilte inn på rommet mitt og rev ned ting fra hyllene og begynte å klore opp madrassen min. Bar henne opp og slapp henne inn på badet mens jeg satte på springen slik at hun fikk drikke seg utørst, og så inn på kjøkkenet hvor jeg fylte opp mat- og vannskålene hennes, lukket døra, og satser på at hun klarer seg til jeg kommer hjem fra jobb om 4 timer. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Hvordan har en katt panikkangst?Tegn på panikk hos katter: utvidede pupiller, pesing, svette poter, i noen tilfeller ekstra røyting, sleving og høylytt mjauing. Det er i alle fall de symptomene min katt har når hun får angst. Min katt driter også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg drømte at skurupu elns her inne var skikkelig kritisk mot meg på pm så diskuterte vi mine ryggproblemer og økonomi 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Fikk snap av Pessy i dag. Nå kan jeg dø lykkelig! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Fun fact: Angstskrik har 7 konsonanter etter hverandre. Noen som veit om et norskt ord med flere?Hingstskjellsord (= hestkuk) har også 7. Verftsskrapjern har også 7. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Fikk snap av Pessy i dag. Nå kan jeg dø lykkelig! håper du likte den har tatt ut 2000 kr fra horekortet for stoler ikke på usa føles godt 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Bare det blir opphold til helgen, så skal jeg ikke klage. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Fun fact: Angstskrik har 7 konsonanter etter hverandre. Noen som veit om et norskt ord med flere?Hingstskjellsord (= hestkuk) har også 7. Verftsskrapjern har også 7. Ja, men det er fortsatt bare syv konsonanter på rad, han etterlyste flere. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Ditjkldrmnosen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg