Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) jaja noken som viet om noken andre måter eg kan tene pengar fort utan å slite på??Kan jo alltids sette opp en plastbrenner på låven og lage sprit til halve bygda. nei nei nei, eg er motstandar av alkehol herregud kibs men eg har tenkt på å bli sæddonor, men eg er visst ikkje gamal nok .kor mykje peng får eg for det spnn ca?? Endret 3. april 2008 av Schnell Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 jaja noken som viet om noken andre måter eg kan tene pengar fort utan å slite på?? Prostitusjon.. Nei, vent. da må du faktisk jobbe, da også. Selg en nyre eller to :--) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 jaja noken som viet om noken andre måter eg kan tene pengar fort utan å slite på??Du kan jo begynne og selge dop... Men markedet er ikke så veldig stort på Jæren tror jeg... Men de fleste penger må du jobbe for... Hadde fantes lettjente penger hadde ikke folk jobbet tror jeg... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 herregud kibs men eg har tenkt på å bli sæddonor, men eg er visst ikkje gamal nok .kor mykje peng får eg for det spnn ca?? Tror ikke du får noe, faktisk. Og hva mente du med "herregud kibs "? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 chokke? Jaha, jeg syns det er enkelt jeg. Kan nevne at jeg skulle ha med et vedlegg, det som gjorde det litt verre. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Regner med du er klar over de mange variasjonene innen satanismen?Kan høre med en venn av meg om han har lyst til å fortelle litt. jaja noken som viet om noken andre måter eg kan tene pengar fort utan å slite på?? Det er lov å selge sex, er det ikke? Meg selv, meg selv, og så meg selv. Slår noen deg på ditt ene kinn, skal du slå dobelt så hardt tilbake. Man har ikke større verdi en en selv/gruppen gir en. Makt er et mål. Makt ska brukes på å sikre seg selv og sine egne - mange har et rimelig darwinistisk syn, og en del synes ikke et livv automatisk har noen verdi fordi det er et liv. Personlig frigjørende, få bånd, ingen teite "gjør ditt, gjør datt"-regler som er kjedelige å følge. Det hjelper ikke med et tilbud uten etterspørsel.. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 kibs: eg sa det over det utruleg tåpelege forslaget ditt! du veit kva eg meiner espenpai: nei nei nei, eg er i mot all narkotika og andre djevelskap clvn: hmmm.. går det an?? for eg treng vel berre ei nyre?? kor mykje pengar får eg for det sån ca?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 herregud kibs men eg har tenkt på å bli sæddonor, men eg er visst ikkje gamal nok .kor mykje peng får eg for det spnn ca?? Ikke lett å ikke være kjønnsmoden? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 jaja noken som viet om noken andre måter eg kan tene pengar fort utan å slite på??Kan jo alltids sette opp en plastbrenner på låven og lage sprit til halve bygda. Lars har nok den definitivt beste ideen. Evt. du kan bli hitman eller gjør som vi gjorde da vi var yngre og trengte penger, enten samla vi tomme flasker og panta for noen hundre, eller vi gikk rundt i nabolagene og ringte på dørene til folk som hadde rotete hager eller overgrodde hager og slikt og spurte hva vi fikk for å fikse det for de Alternativt kan du springe i skauen, plukke blomster og prøve å selge det. Kompisen min og jeg gjorde det et par ganger. Blomsterbuketter for 5 spenn da vi var yngre. Solgte overraskende få Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Regner med du er klar over de mange variasjonene innen satanismen? Kan høre med en venn av meg om han har lyst til å fortelle litt. jaja noken som viet om noken andre måter eg kan tene pengar fort utan å slite på?? Det er lov å selge sex, er det ikke? Edit: så ikke det siste. Kunder kan jo bli et problem. Ja, er klar over at det er flere ja. Ble kanskje litt ensformig å kun spørre om selve satanismen. Men det er bare generellt altså, kort og konsist hva religionen betyr for vedkommende. Vil ikke prøve å legge noe press på noen som helst her til å svare. Er som sagt takknemlig for alle henvendelser. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 clvn: hmmm.. går det an?? for eg treng vel berre ei nyre?? kor mykje pengar får eg for det sån ca?? 20.000,- kr. Helt sant. Og ja, du trenger bare en nyre, en lunge og et hode. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ikke lett å ikke være kjønnsmoden?Auch, det må ha svidd på.. nei vent, nevermind. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) chokke, ah. Ja, da blir det tidvis litt pes. Kommer litt an på hvor stort vedlegget er og hva slags filformat det er edit: Men ja, gjør det lett. Brenn sprit og selg som Lars sa. Pengene ligger i HB, også på Jæren så vidt jeg vet. Klarer du å lage god nok sprit, kan det nå inn til byen. Vel, Sandnes i alle fall Endret 3. april 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 herregud kibs men eg har tenkt på å bli sæddonor, men eg er visst ikkje gamal nok .kor mykje peng får eg for det spnn ca?? Ikke lett å ikke være kjønnsmoden? det er eg vel for faen! chokke: hmm... kor finn eg info om det?? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 clvn: hmmm.. går det an?? for eg treng vel berre ei nyre?? kor mykje pengar får eg for det sån ca?? De har vist en "street value" på $3000, etter hva jeg klarer å finne. Er jo noen tusenlapper, det =D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 det er eg vel for faen! If you say so. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Korter man ikke ned på levetiden sin om man fjerner en nyre? Eller er jeg helt på bærtur nå? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Shikaru, hysj Jeg ser ikke helt problemet med å bare gå for HBen. Du tjener mer på sikt. Bare husk og prøvesmak på varene dine før du selger den, forsikre deg om at den er god. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Du må bare være kreativ, Schnell. Hva med å selge ønsket kroppsdel til en galing som vil steke den og spise den? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Korter man ikke ned på levetiden sin om man fjerner en nyre?Eller er jeg helt på bærtur nå? Kroppen klarer seg fint med bare en nyre... Men det er ulovlig og selge nyren sin da... Det er kun for og redde liv du kan donere den bort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg