Datasmurf Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ja, jeg vet det. Jeg har ikke noe imot det, det er jo bare noe man gjør uansett. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hvor mye bruker dere i måneden, uten å regne med regninger, husleige, gjeld, penger til barna (om det er tenåringsmødre dere er) osv.Mellom 3k og 6k i mnd. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg har vell 17k igjen etter husleige og telefonregning, og jeg har aldri over 2-3k igjen på slutten.. Du tjener imponerende mye i forhold til alderen din. Er virkelig telefon og husleie eneste faste utgiftene du har? Jeg har: forsikringer, kommunale avgifter, nrk lisens, renovasjon, billån, bilservice, bensin, bompenger, mat, klær/utstyr, trening, tv, strøm, barnehage, sfo. Det er det jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ska vi se: Renter, husleie, studielån, Internett, telefonregning, katter, bilforsikring, bompenger, bensin, årsavgift bil, strøm, kommunale avgifter. Er sikkert mer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg liker signaturen din forresten! Selv om det ikke er du som skal ha credz for den.Hvilken del av signaturen tenkte du på? Jeg husker ikke hva som stod der, siden jeg skrudde av signaturer i fjor ellerno. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 JEg bruker sykelig mye penger på snop. altfor, altfor mye. Orker ikke en gang tanken på å sette opp budsjett, da tror jeg at jeg begynner å grine. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Dokumentarer og Videoer om Teknologi og VitenskapVidere så kan ateistene aldri komme med noen forklaring eller argumenter for sin tro, og blir de konfrontert med det absurde og umulige ved deres tro, så er bortforklaringer, personangrep og ville påstander det eneste de kan prestere. - Baltazar94 om ateister 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ser apple har tatt til fornuft og stappet inn 128GB i iPhone etter å lenge har ligget langt bak alle andre med tanke på plass. Håper økt lagringsplass blir en ny kappløptrend. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ah riktig, Baltazar. Et av forumets flotteste troll. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ah riktig, Baltazar. Et av forumets flotteste troll.Der fikk han da rett i delen om personangrep ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ah riktig, Baltazar. Et av forumets flotteste troll.Der fikk han da rett i delen om personangrep ihvertfall. Prøv å les hva han skriver. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ah riktig, Baltazar. Et av forumets flotteste troll.Der fikk han da rett i delen om personangrep ihvertfall.Ro ned luren din litt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Så trøtt at jeg gråter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Kom en time for tidlig på skolen Glemte ut at jeg begynte sent jævla idiot kunne sovet til nå gråter mine modige tårer 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Katten hadde panikkangst elns da jeg sku dra i morges, så jeg fikk 40 min ekstra hjemme mens jeg prøvde å roe henne ned. Var litt vondt å dra fra henne for å dra på jobb, men det er ikke som om jeg kunne vært hjemme eller tatt med henne ned hit heller. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Hvordan har en katt panikkangst? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Da jeg kan relativt lite om katters psyke, kan jeg ikke uttale meg noe om det (derav elns / eller noe sånt på slutten), men med tanke på at hun viste lignende symptomer som meg alle de gangene jeg har hatt det, fant jeg ut at hva enn det var, var det best å tilbringe litt tid med henne og få roet henne ned, for alt var klart og tydelig ikke slik det skulle være. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 God morgen!!! God morgen, Slimda! Morn, du! God morgen, Datasmurf! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg