Bytex Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Har jeg gått glipp av noe? er det ikke bare tirsdag? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Skabbete kjøter! Aldri mer billig-clipper og aldri mer ni-mililmeter Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Har jeg gått glipp av noe? er det ikke bare tirsdag? Tirsdag er lille-fredag. Onsdag er lille-lørdag. Nordmenn sin metode å gjøre uken litt mindre kjip. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 For min del er det helt irrelevant for jeg har ferie hele denne uka. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Onsdag - Wikipedia Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Nice, ser jo ut som en rimelig grei bikl det der Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hvor mange tusen kroner trenger dere i måneden å leve på? OBS: Trenger, ikke foretrekker. En tusenlapp eller to. Alt går til mat, telt og sovepose har jeg allerede. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Nice, ser jo ut som en rimelig grei bikl det der Jeg er forelsket. Den er så utrolig digg å kjøre at det nesten går for meg. Hoho!! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hvor mange tusen kroner trenger dere i måneden å leve på? OBS: Trenger, ikke foretrekker. Hvor mange? Én holder da i massevis. Kan fint leve på 500 i måneden, eller enda mindre, så lenge man bor ute. Da jeg var student, brukte jeg under 500 kroner måneden på mat. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg mener ikke inkl. husleige osv. Jeg merker jeg bruker opptil 15-20 tusen på en måned. Ikke at jeg TRENGER alt jeg kjøper da men. Så om dere tenker bare mat, drikke, nødvendige klær, shampo, drivstoff, godteri, øl osv. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Godteri, øl og drivstoff er ikke nødvendige heller. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ikke shampo og klær heller forsåvidt. Hvor stusselig vi skal gjøre det er en annen sak. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Godteri, øl og drivstoff er ikke nødvendige heller. Det er nødvendig for mange. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 godteri og øl er nok mange avhengige av, men svært få dør nok uten, drivstoff trengs ikke for å overleve. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Godteri, øl og drivstoff er ikke nødvendige heller. Det er nødvendig for mange. Drivstoff vil jeg si kan være nødvendig. Det forutsetter selvfølgelig at man har en bil. Jeg tenker for eksempel på akutt sykdom, enten seg selv eller familiemedlemmer, og man må raskt av sted til legevakt/sykehus. Godteri (hva regnes forøvrig som det?), øl og andre drikkevarer er aldeles ikke nødvendig. Hvis man skulle ha det ekstra trangt av og til, er det ikke slikt man prioriterer, eller bør prioritere, heller ikke klær, hygieneartikler o.a. Det hører vel til sjeldenhetene at det plutselig blir manko på alt samtidig. Endret 9. september 2014 av hermosa Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Jeg mener ikke at det Mann Mot Natur du skal igjennom - jeg spør hvor mye du trenger på en måned. Kanskje jeg formulerte meg feil. Det du trenger: mat, drikke, klær, hygieneprodukter, fremkomstmidler, øl, evt. snus el. røyk, Det du ikke trenger: Å kjøpe ny og større TV osv. EDIT: Merka nå at det første spørsmålet virka som jeg mente "Hvor lite klarer du å leve på?" Spørsmålet er; hvor mye bruker du i måneden uten å føle at du er på et stramt budsjett. Endret 9. september 2014 av KinderLinda Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg trenger ikke hygieneprodukter. Her skal det luktes mann! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Trenger 3k til mat, 500 til bensin, 1000 til drikke, 200 til e-juice, og noen tusen ekstra på kontoen dagen før jeg får lønn for å føle det vel med meg selv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Man trenger ikke øl, snus, røyk og klær. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg er forelsket. Den er så utrolig digg å kjøre at det nesten går for meg. Hoho!! Er gjerne sånn når man får seg ny bil. Bestiller herved prøvetur et par måneder fram i tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg