Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange tusen kroner trenger dere i måneden å leve på?

OBS: Trenger, ikke foretrekker.

Hvor mange? Én holder da i massevis. Kan fint leve på 500 i måneden, eller enda mindre, så lenge man bor ute.

Da jeg var student, brukte jeg under 500 kroner måneden på mat.

Lenke til kommentar

Godteri, øl og drivstoff er ikke nødvendige heller.

Det er nødvendig for mange.

Drivstoff vil jeg si kan være nødvendig. Det forutsetter selvfølgelig at man har en bil. Jeg tenker for eksempel på akutt sykdom, enten seg selv eller familiemedlemmer, og man må raskt av sted til legevakt/sykehus. Godteri (hva regnes forøvrig som det?), øl og andre drikkevarer er aldeles ikke nødvendig. Hvis man skulle ha det ekstra trangt av og til, er det ikke slikt man prioriterer, eller bør prioritere, heller ikke klær, hygieneartikler o.a. Det hører vel til sjeldenhetene at det plutselig blir manko på alt samtidig.

Endret av hermosa
Lenke til kommentar

Jeg mener ikke at det Mann Mot Natur du skal igjennom - jeg spør hvor mye du trenger på en måned. Kanskje jeg formulerte meg feil.

Det du trenger: mat, drikke, klær, hygieneprodukter, fremkomstmidler, øl, evt. snus el. røyk,

Det du ikke trenger: Å kjøpe ny og større TV osv.

EDIT: Merka nå at det første spørsmålet virka som jeg mente "Hvor lite klarer du å leve på?"

Spørsmålet er; hvor mye bruker du i måneden uten å føle at du er på et stramt budsjett.

Endret av KinderLinda
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...