Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg har sjekka rundt om i nettbanken og finner ingenting som tilsier at det skulle være reserverte beløp, avtalegiro eller annet som har gjort dette.

Da må du høre med banken. De vil nok kunne oppklare saken for deg.

Eller ta tiden til hjelp og heller se hva som skjer. Kan jo være en feil, som den dagen jeg gikk fra 20 kr til 1500 uten noe synlig innskudd på 10 dager. Når jeg ringer, blir jeg bare satt over til forskjellige kontorer i en liten evighet, og lykke til med å komme innom i bankens åpningstider. :p

Lenke til kommentar

I natt fant jeg en gitar på gata som jeg tok med hjem og stemte og var helt klar for å lære meg å traktere. Nå er jeg hakket mer usikker, og regner med å føye instrumentet inn i rekka med de andre jeg har uten å kunne spille noe særlig. Så en hundre ++ år gammel fele, flere munnharper, noen munnspill, en blokkfløyte, og et keyboard. Vel, sistnevnte kan jeg faktisk litt av. Kunne i alle fall nok til å spille "Another Brick in the Wall, part 2" på en avslutning i 8. klasse, og til å ha traktert Grieg og Beethoven flere ganger på avslutninger og slikt ifm. den lokale kulturskolen. Tror jeg fortsatt klarer å spille kjenningslåta til "The Simpsons" i blinde, men det er vel det.

Det er en stor mulighet for at jeg ikke er laget for å lage annet enn støy.

Lenke til kommentar

Vel, jeg har sjekka rundt om i nettbanken og finner ingenting som tilsier at det skulle være reserverte beløp, avtalegiro eller annet som har gjort dette.

Da må du høre med banken. De vil nok kunne oppklare saken for deg.

Eller ta tiden til hjelp og heller se hva som skjer. Kan jo være en feil, som den dagen jeg gikk fra 20 kr til 1500 uten noe synlig innskudd på 10 dager. Når jeg ringer, blir jeg bare satt over til forskjellige kontorer i en liten evighet, og lykke til med å komme innom i bankens åpningstider. :p
Du er nå meg en pussig skrue. :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...