anonympappkasse Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Yes indeed. Parkeringsvakt, var det det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Vel, jeg har sjekka rundt om i nettbanken og finner ingenting som tilsier at det skulle være reserverte beløp, avtalegiro eller annet som har gjort dette.Da må du høre med banken. De vil nok kunne oppklare saken for deg. Eller ta tiden til hjelp og heller se hva som skjer. Kan jo være en feil, som den dagen jeg gikk fra 20 kr til 1500 uten noe synlig innskudd på 10 dager. Når jeg ringer, blir jeg bare satt over til forskjellige kontorer i en liten evighet, og lykke til med å komme innom i bankens åpningstider. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Yes indeed.Parkeringsvakt, var det det? Yes indeed. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 I natt fant jeg en gitar på gata som jeg tok med hjem og stemte og var helt klar for å lære meg å traktere. Nå er jeg hakket mer usikker, og regner med å føye instrumentet inn i rekka med de andre jeg har uten å kunne spille noe særlig. Så en hundre ++ år gammel fele, flere munnharper, noen munnspill, en blokkfløyte, og et keyboard. Vel, sistnevnte kan jeg faktisk litt av. Kunne i alle fall nok til å spille "Another Brick in the Wall, part 2" på en avslutning i 8. klasse, og til å ha traktert Grieg og Beethoven flere ganger på avslutninger og slikt ifm. den lokale kulturskolen. Tror jeg fortsatt klarer å spille kjenningslåta til "The Simpsons" i blinde, men det er vel det. Det er en stor mulighet for at jeg ikke er laget for å lage annet enn støy. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Fant en gitar på gata, seriøst? Kanskje noen har mistet og savner den. Kan jo ha vært stjålet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Sto ved en container fylt med skrap og gamle møbler. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Vel, jeg har sjekka rundt om i nettbanken og finner ingenting som tilsier at det skulle være reserverte beløp, avtalegiro eller annet som har gjort dette.Da må du høre med banken. De vil nok kunne oppklare saken for deg. Eller ta tiden til hjelp og heller se hva som skjer. Kan jo være en feil, som den dagen jeg gikk fra 20 kr til 1500 uten noe synlig innskudd på 10 dager. Når jeg ringer, blir jeg bare satt over til forskjellige kontorer i en liten evighet, og lykke til med å komme innom i bankens åpningstider. Du er nå meg en pussig skrue. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Sto ved en container fylt med skrap og gamle møbler. Hvorfor lærer du deg ikke ave maria på gitar ? Kunne vært bra til en ny youtube video, som ett 5 års jubileum. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Alt for fancy. "Ave Maria" forblir som den er. Jeg er mer interessert i å lage melodier til mine egne tekster på noe annet enn keyboard / piano. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Mmmm, Ave Maria fra Hitman - serien Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hva heter den innretningen som brukes til å lage mat, som bruker flere timer på å lage maten? Tror det brukes til å koke eller dampe den. Usikker på om den kan brukes på alle typer mat eller bare kjøtt. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Tenker du på en Sous-vide-koker? http://no.wikipedia.org/wiki/Sous-vide Endret 9. september 2014 av Llandari Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ja, det var det! Tusen takk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 JEG SKAL HENTE MIN SPLITTER NYE MOPED-KONE-RÅNE-BIL om 18 min! 2 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Du får råne til Stavanger en tur da Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Næh, kan heller råne til Hokksund når du har flyttet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Drit i Drammen hvertfall, her er det bare regn. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Bare regn i Drammen? Jeg som flytter østover for å unngå slikt... (Det er jo andre grunner også, men jeg tenkte det kom til å bli en bi-effekt) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Har regnet konstant i to døgn nå ja. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Det er opphold i Oslo nå. Enn så lenge. I går regnet det både det ene og det andre. Endret 9. september 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg