Emancipate Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 på samme måte som hullet i en smultring er utenfor smultringen.Siden du allerede nevnte smultring. Eksisterer smultringhullet? Er det mulig å grave et halvt hull? Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Hva skjedde med ABB-elskeren?? Hun har også lagt sin elsk på Viggo Kristiansen, han som drepte de to jentene i Baneheia. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Hun snakket om å be om ett års forumferie og sa hadet bra. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Herregud dere dreper meg. Har nesten ikke pust igjen. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg forstod meg på 0 % inlegg i dag. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ett skudd i blinde. Noen som har lest noen av ungdomsbøkene til Jon Ewo her? Ja!Hvilke? Alt jeg kom over. Hehe. Husker ikke titlene, men uten filter har jeg i hvert fall lest. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Er det i uten filter han ene blir begravd levende og har ett sugerør å puste igjennom og noe greier der? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 God morgen og sånt. Jeg er forbløffende opplagt om morgenen. Lurer på hva som feiler meg... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 ... kaffeeeeeeeeeee! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Det husker jeg ikke. Jeg har lest disse i hvert fall: Jeg var 16 da jeg forstod hva en mann må gjøre – ungdomsroman (1995) Kriss Kross – ungdomsroman (1995) (ny utgave: Kjip skrens, 2005) Etterpå er du en helt annen mann – ungdomsroman (1996) Når en mann parkerer hjertet sitt og griner – ungdomsroman (1997) Sola er en feit Gud – ungdomsroman (1999)Månen er en diger pudding – ungdomsroman (2000) Jeg trodde jeg hadde lest uten filter, for det hørtes veldig kjent ut, men nå er jeg usikker. Jeg finner den ikke på listen over bøker han har skrevet. De to siste er i hvert fall to av mine favorittbøker som fjortiss. Det var en stor del av meg på ungdomskolen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 God morgen. Klar for nok en grusomt kjip dag i regnet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Regner som faen her, også. Men du jobber kanskje ute, du? Det er kjipt. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 God morgen. Våkner opp til beskjeden om at dagens eneste forelesning er utgått pga. sykdom. Da har jeg ingenting å gjøre på i dag... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 God formiddag, selv fant jeg nettopp ut at jeg har -864 spenn på kontoen. I går var jeg på 2000+, og det eneste jeg ser som har gått ut er 1800 til Big Dipper. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Det kan være forsinkede trekk. Pleide å skje med meg før, hele tiden. utrolig irriterende. Det var så ille at jeg kunne sjekke kontoen før jeg dro på butikken, kjøpe en filleting (sjokolade, etc) og plutselig ha 200kr mindre når jeg kom hjem. Etter at det hopet seg sånn opp at jeg endte med å plutselig "miste" flere tusen på bare noen dager, sluttet jeg helt å bruke kortet i butikk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Vel, jeg har sjekka rundt om i nettbanken og finner ingenting som tilsier at det skulle være reserverte beløp, avtalegiro eller annet som har gjort dette. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg har også det problemet med banken min. En dag står det 500 kroner, neste dag 200 kroner og dagen etter der igjen -400. Og etter en uke er det plutselig 400 kroner på konto igjen. Veldig irriterende! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Vel, jeg har sjekka rundt om i nettbanken og finner ingenting som tilsier at det skulle være reserverte beløp, avtalegiro eller annet som har gjort dette.Da må du høre med banken. De vil nok kunne oppklare saken for deg. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg tenke eg skulle være kultivert og lese Oscar wilde's Dorian Grey. Men kom meg bare et par sider inn før eg la den i fra meg. Nå leser eg Tom egeland's Nostradamus Testamente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg