Emancipate Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Det er begrenset hvor interessant det som skrives her er av og til Og jeg dundrer på: Qualia and the Two Levels of Subjective the two levels of subjective. it is useful to talk about two levels of subjective. 1. the reaction that our machinery has (which state it shifts to) when it is subject to outer stimuli. this is the common definition (of "subjective"). 2. the experience that we have when the machinery that is our brain is in a certain state. this is called qualia. 3. it is exceptionally difficult to determine whether two people have the same qualia in response to the same brain activity. 4. it is exceptionally simple (philosophically) to determine whether two people have the same mechanic response to the same outer stimuli. 5. for the reason that 4 is in practice exceptionally difficult many people haven't gotten to question 3 yet. as they see the practical difficulties with 4 as a problem that needs to be solved before speculating deeper. which is not true, because speculatively, 4, is simple. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg prøvde å formulere meg på en hyggelig måte, av og til er nok en underdrivelse. Trenger ikke være hyggelig med sånt her inne. Vi vet hva dette stedet er. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Ikke alle. Må du ikke være overhyggelig her! Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Hyggelig ? Denne tråden trenger mer Lyc. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Hyggelig ? Denne tråden trenger mer Lyc. qft 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Nei, denne tråden trenger flere lettkledde damer som ønsker å vise den flotte kroppen sin. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Denne tråden trenger flere rasister. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Hvorfor spiste homsen ekskjæresten sin? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Vi trenger flere Winza kopier ( ͡° ͜ʖ ͡°) Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Hva skjedde med ABB-elskeren?? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Sitter vell i skien og venter på lissom kjæresten sin da 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Selvønsket ban ellerno. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Ett skudd i blinde. Noen som har lest noen av ungdomsbøkene til Jon Ewo her? Ja! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 på samme måte som hullet i en smultring er utenfor smultringen. Siden du allerede nevnte smultring. Eksisterer smultringhullet? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Ett skudd i blinde. Noen som har lest noen av ungdomsbøkene til Jon Ewo her? Ja! Hvilke? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Personlig liker jeg bedre når folk bruker navnet mitt. Helst flere ganger i en setning. Da er samtalen mer personlig på en måte, og da følger jeg veldig med på hva personen sier. Er ingenting gærnt med "pike" og "frøken" heller. En på jobb kaller med "doll". Det er rart det. Jeg glemmer hva folk heter etter ca 2 sekunder, utenom folk jeg møter ofte. Så det blir mye Du, frøken osv.Samme her. Hilser på folk, og så innser jeg komme etterpå at jeg har glemt navnet er introduserte seg med nå nettopp. Litt flaut. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Denne tråden trenger flere rasister.Bare et jævla blendatryne kunne sagt noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg