Emancipate Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Hvis du spiser en klump salt, som også er i fast form, så kommer det ut i urinen.Fordi det er.. øhm.. ehh... hva heter det atomene eller hva enn det er blir oppløst når de kommer i kontakt med vann?! Du skjønner hva jeg mener, selv om jeg forklarer det helt feil. Jeg tror ikke det er derfor, hva du enn mener. Altså maten går inn i tarmen. Noe av maten tas opp i kroppen igjennom mikroskopiske hull i tarmveggen. Det som ikke kan tas opp går ut igjennom rompa (bæsj). Salt tas opp. Stort sett så kan ikke ting som tas opp støtes ut igjen i tarmen (med viktig unntak av salt og vann, noe som kroppen bruker for å justere konsistensen på avføringen, så den ikke blir for hard - eller for å gi oss diaré). Urin er avfallsstoffene som kroppen allerede har tatt opp, men vil ha ut igjen. Noen av disse stoffene brytes ned av levra først eller istedenfor. Faktisk så kan man si at bæsjen aldri er inne i kroppen, men i en lang kanal som er utenfor kroppen, på samme måte som hullet i en smultring er utenfor smultringen. Endret 8. september 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Ehm.. Unnskyld? Jenter bæsjer ikke...Nei, jenter bæsjer ikke, de bare driter. Eller så lurer jeg på hvordan du utveksler kroppsvæsker med de rundt deg hvis tomatsuppa du spiser kommer ut av rompa til en gutt. 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Dette ble ekkelt. Dere er retarderte hele gjengen, tøser Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg slettet bare apper jeg har lastet ned og innstillinger jeg har gjort sant? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Og alle bilder, musikk, film, etc Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 og tydeligvis selve iPhonen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Du sletter hele internett. Ikke gjør det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Genuis Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Og alle bilder, musikk, film, etc Ja, det vet jeg. Jeg ble bare litt svett når det sto "slett iPhone" Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Den forsvinner fra jordens overflate i det du trykker "Slett iPhone". Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Ja, det vet jeg. Jeg ble bare litt svett når det sto "slett iPhone" At du har en slett iphone betyr bare at den ikke er særlig bra. . . . Jada, jeg dro den igjen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1580290&p=21632328 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Mmm hvis du er tilfeldigvis i mathopen og har lyst på pizza må du kjøpe fra de der med rimi, overmoden. Jæla bra pizza for 170. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 GenuisIroni på høyt nivå. 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Mmm hvis du er tilfeldigvis i mathopen og har lyst på pizza må du kjøpe fra de der med rimi, overmoden. Jæla bra pizza for 170. Det skal jeg huske på! Jeg er der aldri, men man skal jo aldri si aldri! Endret 8. september 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg skremte alle bort fra tråden... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Det er begrenset hvor interessant det som skrives her er av og til 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg prøvde å formulere meg på en hyggelig måte, av og til er nok en underdrivelse. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg