Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 noken som veit kor mykje pengar eg får viss eg selg håret mitt?? (sånn som frisørar kan bruke til hair ekstenschons)det kommer veldig ann på lengde og kvalitet av håret ditt... legg ut bilde, så kan jeg be søstra mi si en pris... hun har drevet med det Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) det er ca 15 cenktimer langt, og veldi veldi bra kvalitet edit: nei eg vil ikkje legge ut bilete no for eg har sånn ettervekst (farga et svart og eg er eigentleg blond) Endret 3. april 2008 av Schnell Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Da får du nok ikke noen ting for det. Hadde det vært 70cm langt f.eks. så kunne du fått en slump. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Noen kjerringråd mot hoste? Jeg vil ikke ta Cosylan for alt i verden, og hostesaft generelt gjør meg uggen i et par dager. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 hmmm..... har du noke frisørutdanning som du kan seie det på bakgrunn av? mora mi seier at i russland er det noken som lev eit heilt år på å selgje håret sitt i russia Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 det er ca 15 cenktimer langt, og veldi veldi bra kvalitet edit: nei eg vil ikkje legge ut bilete no for eg har sånn ettervekst (farga et svart og eg er eigentleg blond) Og ta ditt ord for god kvalitet er vanskelig siden det stilles veldig høye krav før du får noe for det... og 15 cm er som lars sier, ivartfall 50 cm for kort Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Pappa sier at folk flest er idioter men det er ikke nødvendigvis sant... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Pappa sier at folk flest er idioter men det er ikke nødvendigvis sant...Totalt feil setting, b-real. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Fett. da skal jeg spare! Hvordan måler man håret på en bra måte ? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Fett. da skal jeg spare! Hvordan måler man håret på en bra måte ? fra rot til tupp? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Haha. Captein Obvious! Men når han faktisk spør så... Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Er det noen satanister her? Har et prosjekt om den relegionen på skolen akkurat nå, og jeg lurer derfor på hva satanismen betyr for akkurat deg selv som satanist? Send meg en PM dersom du har lyst til å forklare litt. Jeg er meget takknemlig for alle svar. Ikke skriv personlig, men bare litt hva religionen betyr for akkurat satanister. Syntest det ble litt feil å basere akkurat dette på artikler jeg leser på nettet. Endret 3. april 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Addan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 hmmm..... har du noke frisørutdanning som du kan seie det på bakgrunn av? mora mi seier at i russland er det noken som lev eit heilt år på å selgje håret sitt i russia Russia ? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 hmmm..... har du noke frisørutdanning som du kan seie det på bakgrunn av? mora mi seier at i russland er det noken som lev eit heilt år på å selgje håret sitt i russia Duh, i Russland har alle kvinnfolk mer hår enn normale folk. Fy satan, det å sende e-post med Hotmail skulle vise seg å være en kunst! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 chokke? Jaha, jeg syns det er enkelt jeg. LockBreaker, jeg blir kalt satanist av foreldra mine til tider og da det var begått "satanistiske" handlinger i den lokale kirka, så var jeg hovedmistenkt, men utover det ... Sorry, can't help ya Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) hmmm.. :( men er det ikkje noken folk som vil ha korte ekstasches og? for å få tjukkare hår liksom! ja russland alsså jaja noken som viet om noken andre måter eg kan tene pengar fort utan å slite på?? Endret 3. april 2008 av Schnell Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 jaja noken som viet om noken andre måter eg kan tene pengar fort utan å slite på??Kan jo alltids sette opp en plastbrenner på låven og lage sprit til halve bygda. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Regner med du er klar over de mange variasjonene innen satanismen? Kan høre med en venn av meg om han har lyst til å fortelle litt. jaja noken som viet om noken andre måter eg kan tene pengar fort utan å slite på?? Det er lov å selge sex, er det ikke? Edit: så ikke det siste. Kunder kan jo bli et problem. Endret 3. april 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg