anonympappkasse Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Fantastisk når naboen er forbanna over en kost vi har stående på fellesen. Stått to uker bak et gjerde. Nevnte jeg at samme naboen skylder meg 1200,- på 5. Uken ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 i'm a pimp by blood not relation i don't chase em i replace em Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Han er pimp Det skal du se han er Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg synes det er freaky når folk kaller meg frøken og pike kjerring? Velger pike framfor kjerring anyday Ps etterveksten min er en stor skam Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg synes det er freaky når folk kaller meg frøken og pike kjerring? vær snill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Enig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Men nå skal dere få en pause fra meg når jeg we på trenig hade Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Noen som har greie på longboard? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg synes det er freaky når folk kaller meg frøken og pike kjerring? vær snill Nå er vel faktisk ordet 'kjerring' et normalt kallenavn flere steder og trenger ikke ha noen negativ ladning. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Nå er vel faktisk ordet 'kjerring' et normalt kallenavn flere steder og trenger ikke ha noen negativ ladning. Nei, jeg vet det Jeg er fra et sted der man sier "kjerring" ganske ofte, og ofte omtalt som om man er glad i noen. Jeg bare erta han. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Ett skudd i blinde.Noen som har lest noen av ungdomsbøkene til Jon Ewo her? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg synes det er freaky når folk kaller meg frøken og pike kjerring? Velger pike framfor kjerring anyday Ps etterveksten min er en stor skam Hei du jentå? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Ett skudd i blinde. Noen som har lest noen av ungdomsbøkene til Jon Ewo her? Mulig. "Optimistisk neger" er vell ikke skrevet av han? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 finner ingen bøker ved det navnet? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Tror det var tittelen. Var noe slik. Fant den på biblioteket på ungdomsskolen. Handlet om en tenåringen fra Oslo som ville unngå gjengmiljø, det er alt jeg husker. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Veldig mange som kaller kona si for kjerring, eller "kjeringå" heromkring da. Helt vanlig på arbeidsplassen og sånn, man skal liksom helst ikke si noe finere Endret 8. september 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Ett skudd i blinde. Noen som har lest noen av ungdomsbøkene til Jon Ewo her? Leste "Månen er en diger pudding" og "Jorda er tøff og naken" i sin tid. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Tror ikke kjerring passer i en jobbsøknad (gner med det er derfor du spør Pessimistisk) "Jeg er ei 18 år gammel kjerring" virker ikke som en bra åpnings-setning. Endret 8. september 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Tror det var tittelen. Var noe slik. Fant den på biblioteket på ungdomsskolen. Handlet om en tenåringen fra Oslo som ville unngå gjengmiljø, det er alt jeg husker. Fant iallefall ikke noen bøker med lignende tittel på boklisten hannes. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Da er det nok ikke han som skrev den. Ikke at boka var noe spesielt bra, men syntest fortfatteren hørtes litt kjent ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg