anonympappkasse Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Tror du kan slutte å kalle deg jente når du passerer 30. Det samme for menn. Noen menn er jenter livet ut 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Pike syns jeg er så fint. Men det går vel ikke an å si lenger. Klart det gjør. Jeg bruker det titt og ofte. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Flott, da sier også jeg Pike fra nå av Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 God eftermiddagen, mine damer og herrer. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Pike syns jeg er så fint. Men det går vel ikke an å si lenger. Klart det gjør. Jeg bruker det titt og ofte. Hva med "Frøken" , er det godkjent ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) I min bok så er det det, ja. Tilføyning: God eftermiddagen, mine damer og herrer. God eftermiddag, frøken. Har De noen planer for aftenen? Endret 8. september 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg har en bråte med regninger å lage til/sende ut. Blir nok jobb til sent i kveld Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Hva er galt med pike og frøken, egentlig? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Personlig liker jeg bedre når folk bruker navnet mitt. Helst flere ganger i en setning. Da er samtalen mer personlig på en måte, og da følger jeg veldig med på hva personen sier. Er ingenting gærnt med "pike" og "frøken" heller. En på jobb kaller med "doll". Det er rart det. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Personlig liker jeg bedre når folk bruker navnet mitt. Helst flere ganger i en setning. Da er samtalen mer personlig på en måte, og da følger jeg veldig med på hva personen sier. Er ingenting gærnt med "pike" og "frøken" heller. En på jobb kaller med "doll". Det er rart det. Jeg glemmer hva folk heter etter ca 2 sekunder, utenom folk jeg møter ofte. Så det blir mye Du, frøken osv. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 På jobb sier jeg bare BITCH Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Nu blir jeg nødt til å absentere meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg synes det er freaky når folk kaller meg frøken og pike Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Personlig liker jeg bedre når folk bruker navnet mitt. Helst flere ganger i en setning. Da er samtalen mer personlig på en måte, og da følger jeg veldig med på hva personen sier. Linda Linda Linda Linda Linda Linda? Linda Linda. Linda Linda Linda Linda! Linda? 2 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Personlig liker jeg bedre når folk bruker navnet mitt. Helst flere ganger i en setning. Da er samtalen mer personlig på en måte, og da følger jeg veldig med på hva personen sier. Linda Linda Linda Linda Linda Linda? Linda Linda. Linda Linda Linda Linda! Linda? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Hei, Linda, jeg ringer fra Norsk Gallup, Linda, har du noen minutter Linda? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Og det er freaky å bruke navnet mitt flere ganger i en setning og høres jo helt sinnsyk ut Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg synes det er freaky når folk kaller meg frøken og pike kjerring? 1 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 På jobb sier jeg bare BITCH Hvis noen hadde sagt det til meg, ville jeg ha trodd at vedkommende enten var usedvanlig frekk eller lite begavet. Hva slags arbeid har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg