Bytex Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Skurupu trenger vel ikke det norske navnet uansett hvis han skal kjøpe en på Filippinene. Men det er jo greit å vite om. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Skurupu trenger vel ikke det norske navnet uansett hvis han skal kjøpe en på Filippinene. Men det er jo greit å vite om. Det er nettopp det jeg skal. Måtte sitte med en teiprull og presse av og på dressbuksa mi i dag morres. Ala bikini vaxing. Det tar for lang tid. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Lurer på hva som er verst. Appelsinsaft eller sitronsaft i øyet? Jeg ble nesten blind halve dagen når jeg tok hull på en appelsin og fikk en stråle midt i øyet. Og ja, jeg VET dere kommer til å legge noe perverst i det.Genialt med blinde, da, de er så lette å voldta. (Det var ikke min sanne holdning, jeg ble bare revet med av oppfordringen. Beklager.) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Måtte sitte med en teiprull og presse av og på dressbuksa mi i dag morres.Blir det feil av meg nå å si at du er en "taper"? Endret 8. september 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Måtte sitte med en teiprull og presse av og på dressbuksa mi i dag morres.Blir det feil av meg nå å si at du er en "taper"? Nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Lurer på hva som er verst. Appelsinsaft eller sitronsaft i øyet? Jeg ble nesten blind halve dagen når jeg tok hull på en appelsin og fikk en stråle midt i øyet. Og ja, jeg VET dere kommer til å legge noe perverst i det.Genialt med blinde, da, de er så lette å voldta. (Det var ikke min sanne holdning, jeg ble bare revet med av oppfordringen. Beklager.) Når får du snart hate om hvor forferdelig det er å spøke med voldtekt;// Ps hadde jeg sagt noe sånn hadde det vært krig her inne for lengst Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 "Og jeg er for treig / Jeg har jo hele livet foran meg / Kanskje er jeg feig / Hvorfor kan ikke hun bare nedlegge meg / For jeg hakke peil / Jeg har absolutt ingen metode / Jeg er for treig / Jeg har aldri lært meg koden" Han skrev godt, mannen. 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 All i wanna was to rape the bitch and snatch her purse, but now i wanna killer, but yo, i gotta catch her first! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Når må jeg slutte å kalle meg selv for jente?? Vil ikke ende opp som en sånn kosegutt38 liksom its wrong Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Alt kan jo spøkes med. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Når får du snart hate om hvor forferdelig det er å spøke med voldtekt;// Ps hadde jeg sagt noe sånn hadde det vært krig her inne for lengst Jeg synes ikke det var noe galt i spørsmålet ditt som det ble krig over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Nei er sinnataggene det er noe galt med Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 jeg lurer litt på hva slags oppfetningsbedrift jeg jobber i når de kommer rundt på kontorene våre med kake flere ganger i uka. finner alltid en grunn. nå sto det kakestykke på pulten min etter møte igjen.Klager du på at du får for mye kake på jobben? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Tror du kan slutte å kalle deg jente når du passerer 30. Det samme for menn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Men hva skal jeg kalle meg etterpå? Kvinne, dame?? Føler ikke man er gutt når man er 25 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 jente høres pre-teen ut uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Litt men "heihei jeg er en 18 år gammel dame" høres jo helt på styr ut Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Hva heter dette på engelsk? Eller norsk, for den saks skyld. Dust RollerThis. Dersom de har Scotch der borte, tror jeg du er sikret hvis du spør etter "Scotch dust roller". Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Litt men "heihei jeg er en 18 år gammel dame" høres jo helt på styr utKvinne passer da mye bedre. Men går fint an å si "jente" når du er under 20. Endret 8. september 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Pike syns jeg er så fint. Men det går vel ikke an å si lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg