Kea Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 De fikk ikke til å ta et styggere bilde?? Herregud, det var da ikke stygt i det hele tatt. Du skulle sett ID-kort-, bankkort- og passbildet mitt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Folk på den nye jobben lo høylydt da jeg viste frem passbildet mitt. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Hahha! Passbilde mitt er nok verre.. Syns hode ser så skeivt ut. Men det er for at tutten på toppen er skeiv Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 jeg lurer litt på hva slags oppfetningsbedrift jeg jobber i når de kommer rundt på kontorene våre med kake flere ganger i uka. finner alltid en grunn. nå sto det kakestykke på pulten min etter møte igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Har forsovet meg akulle værr på skolen kl 9 :( Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 De fikk ikke til å ta et styggere bilde?? Det er ingenting i veien med bildet bortsett fra at du har noe over leppa. I forgårs så så jeg meg i speilet og syntes jeg så grei ut, så tok jeg et foto, og så ut som et monster. Enten er det noe i veien med speilet, eller kameraet! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Ja, piercingen ser ikke like bra ut på bilder som det gjør i virkeligheten Haha! Kjenner til den! Endret 8. september 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Det er bare en privat smakssak at jeg ikke liker piercing. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Det er bare en privat smakssak at jeg ikke liker piercing. Joda, men generelt (for de som liker det) så ser den bedre ut i virkeligheten Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Det er bare en privat smakssak at jeg ikke liker piercing. Det er ikke så veldig privat når du ytrer deg her da Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Jeg er alltid pen. Endret 8. september 2014 av Admiral Necrolamedor 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg sprutet akuratt saften fra en sitronskive rett inn i venstre øye. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Lurer på hva som er verst. Appelsinsaft eller sitronsaft i øyet? Jeg ble nesten blind halve dagen når jeg tok hull på en appelsin og fikk en stråle midt i øyet. Og ja, jeg VET dere kommer til å legge noe perverst i det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Hva heter dette på engelsk? Eller norsk, for den saks skyld. Endret 8. september 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Får meg til å tenke på at det er ikke bare sitron pg appelsin i øyet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) På engelsk heter det Dust Roller/lint remover. Vet ikke hva de kalles på norsk. "Sånn man drar støv av dressen med"? Endret 8. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Oi +som svir i øyer Er på mobb så kan ikke redigere sry Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Joda du kan redigere på mob, må bare trykke på posten din så kommer rediger-knappen frem nederst. Litt merkelig opplegg. Men det er fordi mobil-interface skal være så "rent" som mulig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 På engelsk heter det Dust Roller/lint remover. Vet ikke hva de kalles på norsk. "Sånn man drar støv av dressen med"? Klesrulle 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Joda du kan redigere på mob, må bare trykke på posten din så kommer rediger-knappen frem nederst. Litt merkelig opplegg. Men det er fordi mobil-interface skal være så "rent" som mulig. Fancyy det visste jeg ikke Nå kan jeg til og med sitere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg