Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er 18

18 år. Nå har du kanskje roet deg siden du skrev de første innleggene dine. Men jeg spør allikevel, hvorfor synes du det er urettferdig at dine foreldre reiser bort en helg, bare de to? Unner du ikke dine foreldre en alene/kjærestehelg? Er det slik at de ofte er borte, så du må passe på brødrene dine? Hvor mange år er de?

Endret av hermosa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

De skal ikke reise bare de to, men med en helg gjeng. Synes bare det er drit når de planlegger det rett foran trynet mitt når jeg ville reist selv?? Og nei jeg må ikke passe på brødrene mine

Lenke til kommentar

De skal ikke reise bare de to, men med en helg gjeng. Synes bare det er drit når de planlegger det rett foran trynet mitt når jeg ville reist selv?? Og nei jeg må ikke passe på brødrene mine

Skaff deg en jobb så har du penger til å dra på reise selv. Lommepenger slutter man med når man er blitt over 18.

Lenke til kommentar

Nei, er da ikke så alt for gammel helt enda.

Men noe må gjøres, og jeg er litt tom for idèer.

Begynn å jobb hvis du ikke allerede har. Mange andre muligheter der ute enn å gå på skole.
Les bøker av mennesker som har lykkes i livet og har visdom å dele.

F.eks Linchpin av Seth Godin

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar

Jeg har vært med foreldrene mine på tur helt frem til nå. Jeg har egentlig fått nok for lenge siden, og jeg ville egentlig ikke være med. (Med de var jo borte 90% av året uansett, så jeg følte jeg måtte være med)

Nå bor jeg jo ikke hjemme lengre, og det kunne ikke falt meg inn å være med foreldrene mine på tur lengre. Jeg vil heller dra med kjæreste og venninner.

Jeg tror du kanskje burde unne foreldrene dine litt voksentid, pessimistisk. Og evt finne deg en jobb sånn at du kan dra på tur alene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...