Datasmurf Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett alt av QI lenger. Ikke så mye på TV-en egentlig, men har jo lasta ned alt i sin tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg tror de fleste blir litt sånn "hater foreldrene mine" når de er 14, men håper for all del det går over når man er 18?? For å si det sånn går jeg i minus så er helt uaktuelt å flytte ut Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Så du hater foreldrene dine, men du gidder ikke flytte ut fordi de betaler for forbruket ditt. Høres typisk tenåring ut det. 2 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg tror de fleste blir litt sånn "hater foreldrene mine" når de er 14, men håper for all del det går over når man er 18?? For å si det sånn går jeg i minus så er helt uaktuelt å flytte ut Hvilke utgifter har du som du går i minus på? Betaler du for deg til foreldrene dine? Hvis ikke er du både beregnende og egoistisk. Hvorfor skal de fø på deg egentlig? Går du på skole, eller hva bruker du tiden til? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 å bruke penger er ikke vanskelig, det greier til og med en 18åring Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 å bruke penger er ikke vanskelig, det greier til og med en 18åring Det vet jeg vel, men pengene må komme fra et sted. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Vel, jeg legger meg, god natt Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Vel, jeg legger meg, god natt God natt! sov godt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Penger er ikke det verste å skaffe. Gudene skal vite at jeg har brukt mye tid av livet på å vandre gatelangs og plukke tomflasker for panten så jeg fikk kjøpt meg kassetter da jeg var liten. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Penger er ikke det verste å skaffe. Gudene skal vite at jeg har brukt mye tid av livet på å vandre gatelangs og plukke tomflasker for panten så jeg fikk kjøpt meg kassetter da jeg var liten. Var neppe stålhard konkurranse fra diverse folkegrupper fra sør-øst Europa på din tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg hatee ikke foreldrene mine??? Er ikked et ppenbart når jeg reiser på ferie med dem Jeg betaler for bompenger for det meste, ting jeg må ha og bensin. Jeg kjører rundt på brødrene mine(bomringer uansett hvor de skal), og går på skolen som vanlige mennesker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Penger er ikke det verste å skaffe. Gudene skal vite at jeg har brukt mye tid av livet på å vandre gatelangs og plukke tomflasker for panten så jeg fikk kjøpt meg kassetter da jeg var liten. Var neppe stålhard konkurranse fra diverse folkegrupper fra sør-øst Europa på din tid. Ikke mye konkurranse fra de her oppe. Fortsatt bare en og annen uteligger og junkie som kniver om flaskene. Nå som da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett alt av QI lenger. Ikke så mye på TV-en egentlig, men har jo lasta ned alt i sin tid. en "nick fulham" har postet alle episodene fra alle sesongene på youtube, så jeg sitter bare med ei episode liste på wikipedia og plukker episoder med folk jeg vil se. Bailey, Clarkson, BRIAN BLESSED (må skrives i caps fordi han roper HELE TIDEN), David Mitchell etc. Fry er verdens beste programleder, og ingen er bedre underdog-sidekick enn Alan Davies. Har sittet siden i ettermiddag engang og ledd meg skakk. Fry: "Why did a certain French king insert a cobra up his bottom?" Clarkson: "Well that's the way they like it over there isnt it" Alarm: "BECAUSE HE'S FRENCH" -10 points De forutser alt. Liker også at 90% av gangene ender det opp i enten anal eller penishumor innen 10 minutter. Endret 7. september 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Siden du nevnte Fry <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Som når Fry spør hvor mye han ville veid hvis han var 44000 feet tall. Også prater de om hvor stor penisen hans ville vært i 5 minutter istedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Verdens beste foreldre betalte nettopp en regning på 600 for meg og jeg er offisielt ikke i minus lenger<3333333 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Og tenk at for noen timer siden "hatet" du dem. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg har aldri skrevet at jeg hatet dem??? Guuud Skrev at i 14årsalderen er man ofte sånn "jeg hater mamma", men trodde dere hadde fått med dere at jeg ikke er 14?? Har forreten aldri hatt en sånn periode Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) in bed abd comfy but i wish daddy and big bro could cuddle me — kjenner seg trøytt.Folk er faen meg ekkel..... Endret 7. september 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg har aldri skrevet at jeg hatet dem??? Guuud Skrev at i 14årsalderen er man ofte sånn "jeg hater mamma", men trodde dere hadde fått med dere at jeg ikke er 14?? Har forreten aldri hatt en sånn periode Hvor mange år er du da? Ettersom du tydeligvis har bil, må du i hvert fall være 18. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg