Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg tror de fleste blir litt sånn "hater foreldrene mine" når de er 14, men håper for all del det går over når man er 18?? For å si det sånn går jeg i minus så er helt uaktuelt å flytte ut

Lenke til kommentar

Jeg tror de fleste blir litt sånn "hater foreldrene mine" når de er 14, men håper for all del det går over når man er 18?? For å si det sånn går jeg i minus så er helt uaktuelt å flytte ut

Hvilke utgifter har du som du går i minus på? Betaler du for deg til foreldrene dine? Hvis ikke er du både beregnende og egoistisk. Hvorfor skal de fø på deg egentlig? Går du på skole, eller hva bruker du tiden til?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg hatee ikke foreldrene mine??? Er ikked et ppenbart når jeg reiser på ferie med dem

Jeg betaler for bompenger for det meste, ting jeg må ha og bensin. Jeg kjører rundt på brødrene mine(bomringer uansett hvor de skal), og går på skolen som vanlige mennesker

Lenke til kommentar

Penger er ikke det verste å skaffe. Gudene skal vite at jeg har brukt mye tid av livet på å vandre gatelangs og plukke tomflasker for panten så jeg fikk kjøpt meg kassetter da jeg var liten. :p

Var neppe stålhard konkurranse fra diverse folkegrupper fra sør-øst Europa på din tid.

Ikke mye konkurranse fra de her oppe. Fortsatt bare en og annen uteligger og junkie som kniver om flaskene. Nå som da.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett alt av QI lenger. Ikke så mye på TV-en egentlig, men har jo lasta ned alt i sin tid.

en "nick fulham" har postet alle episodene fra alle sesongene på youtube, så jeg sitter bare med ei episode liste på wikipedia og plukker episoder med folk jeg vil se. Bailey, Clarkson, BRIAN BLESSED (må skrives i caps fordi han roper HELE TIDEN), David Mitchell etc. Fry er verdens beste programleder, og ingen er bedre underdog-sidekick enn Alan Davies.

Har sittet siden i ettermiddag engang og ledd meg skakk.

Fry: "Why did a certain French king insert a cobra up his bottom?"

Clarkson: "Well that's the way they like it over there isnt it"

Alarm: "BECAUSE HE'S FRENCH" -10 points

De forutser alt. Liker også at 90% av gangene ender det opp i enten anal eller penishumor innen 10 minutter.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg har aldri skrevet at jeg hatet dem??? Guuud

Skrev at i 14årsalderen er man ofte sånn "jeg hater mamma", men trodde dere hadde fått med dere at jeg ikke er 14?? Har forreten aldri hatt en sånn periode

Lenke til kommentar

Jeg har aldri skrevet at jeg hatet dem??? Guuud

Skrev at i 14årsalderen er man ofte sånn "jeg hater mamma", men trodde dere hadde fått med dere at jeg ikke er 14?? Har forreten aldri hatt en sånn periode

Hvor mange år er du da? Ettersom du tydeligvis har bil, må du i hvert fall være 18.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...