Bytex Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Jeg er 175 og veier 72 kg. Når jeg var over 80 i fjor sa alle jeg så gravid ut for det var visst bare magen som vokste. Endret 7. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Mamma vil ikke aat jeg skal reise.0, som får henne til å angre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg er 175 og veier 72 kg. Når jeg var over 80 i fjor sa alle jeg så gravid ut for det var visst bare magen som vokste. Jeg har fått høre at jeg ser gravid ut (jeg tror ikke jeg gjør det) av familie, venner og vilt fremmede i 12 - 13 år nå. Jeg gir beng og fortsetter med kosemagen min. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Men altså...familien skal på tur. Du får ikke være med fordi du ikke skal reise alene? hæ? hvorfor ikke reise med dem? Jeg er 175 og veier 72 kg. Når jeg var over 80 i fjor sa alle jeg så gravid ut for det var visst bare magen som vokste. Jeg har fått høre at jeg ser gravid ut (jeg tror ikke jeg gjør det) av familie, venner og vilt fremmede i 12 - 13 år nå. Jeg gir beng og fortsetter med kosemagen min. Veit ikke hva som skjedde men plutselig var jeg nede på rundt 70 kg. Kanskje fordi jeg kuttet ut all sukkerbrusen hele tiden, eller bare spiste lite en periode. Nå er det ganske stabilt rundt 72 hvertfall. Jeg har IKKE en sunn livsstil. Endret 7. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Hvis de skal utestenge meg kan jeg like godt flytte ut om det er det de vil ikke jeg som valgte å bli født i denne drittverden Kanskje du skal flytte, jeg flytta vel ut da jeg var 17. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Fordi de vil ikke at jeg skal reise alene Hva er begrunnelsen for det? Bor du fremdeles hjemme og er økonomisk avhengig av foreldrene dine? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Anyway, nå skal jeg fortsette å se på QI, jeg binger på alle episoder som inneholder Bill Bailey eller Jeremy Clarkson. Og det er mange på 12 år. Fantastisk program. 2 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Men altså...familien skal på tur. Du får ikke være med fordi du ikke skal reise alene? hæ? hvorfor ikke reise med dem? Foreldrene har planlagt en helgetur for seg selv. Pessimisten er sur fordi hun ikke får være med. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Hvem over 14 ønsker egentlig å være med foreldre noe sted? Da jeg var på den alderen var jeg sjeleglad hver gang jeg fikk være alene, eller i alle fall borte fra dem. Men nå kom ikke jeg og foreldrene mine så godt overens heller da. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 På spennende turer til nye steder ønsket jeg gjerne å være med, men når det bare var helgeturer til mormor gav jeg katten. Men utlandet som ikke var Spania eller Litauen var jeg gjerne med på. Polen, USA, den franske riviera, biltur i Europa osv. Bare gode minner. Selv med to småsøstre. Jeg hadde bøker, kamera og walkman med ørtogførti kassetter langt innpå 2000-tallet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Spiser restene av frokosten. Gode greier. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 III I!!! III I!!! Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Hey, mamma har ingenting her å gjøre og hvorfor har du bilde av henne?! Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Omtrent som meg, hun der Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Anyway, nå skal jeg fortsette å se på QI, jeg binger på alle episoder som inneholder Bill Bailey eller Jeremy Clarkson. Og det er mange på 12 år. Fantastisk program. Jeg har sett alt. To ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg