anonympappkasse Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 ^vi må slutte å være så ute av synk! Jeg blir lei meg når det står "sterk" ved siden av navnet på pizzaen på menyen også er den mildere enn mildest Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Gjør du vel ikke..du og pappkasse kommer for evig til å late som dere skal treffes "neste helg" eller "neste uke", men aldri gjør det. Endret 7. september 2014 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Hallo tror kanskje jeg er halvt hjernedau elns Skulle gå ut så oppdager jeg at bilnøkkelen og husnøkkelen min står i døra på utsiden og har stått der siden 21 igår kveld:)))))))))) fikser ikke livet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Næsj, du er bare litt distré. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Det har jeg også gjort. Og plutselig ringer noen på døra for å si at jeg har glemt nøkkelen i låsen. Jeg har hvertfall ærlige naboer. Endret 7. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Er glad ingen merket det før meg Verste er at jeg sjekket flere ganger om døren vR låst før jeg la meg:( Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Ja, tenk om en stor neger bare står inne på soverommet ditt midt på natta, du våkner og han sier "Du jeg skulle bare si du har glemt nøkkeln i døra her er den hadetbra" Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Hvordan gikk det med strømmen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Folk flest gir egentlig beng i om nøkler står i dører eller ligger igjen på bakken, og er i grunn ganske ærlige av seg. Det være seg i byen eller på landet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Hadde begynt å hylgrine fyfasan Gikk bra med strømmen den har ikke gått i helga!! Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Folk flest gir egentlig beng i om nøkler står i dører eller ligger igjen på bakken, og er i grunn ganske ærlige av seg. Det være seg i byen eller på landet. Har du bodd i byen noengang da ? Trondheim teller vel knapt som by engang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Klart jeg har. Bodd i Norges eneste rette by, Stavanger. Samt på Steinkjer, som er mer by enn Trondhjem. Har for øvrig aldri bodd i Trondhjem. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg lot nøkkelen stå i døra mi da jeg kom hjem fra jobb her om dagen. Oppdaget det ikke før pizzabudet påpekte det klokken 3 om natta. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 pizzabudet ... klokken 3 om natta.Da skjønner jeg bedre hvorfor du veier 120 kilo. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Hehe, din frekkas. Jeg jobber på norsk tid, selv om jeg bor i filippinene. Altså er jeg oppe hele natta. Vil også påpeke at jeg er 192 cm høy, så de 120 kiloene er godt spredt utover. Er ikke såååå feit. Endret 7. september 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Datasmurf, har du prøvd 333-gramshamburgeren på Hildes grill i Steinkjer? Det har tydeligvis Bare Egil.. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Hehe, din frekkas. Jeg jobber på norsk tid, selv om jeg bor i filippinene. Altså er jeg oppe hele natta. Vil også påpeke at jeg er 192 cm høy, så de 120 kiloene er godt spredt utover. Er ikke såååå feit. Er det ikke litt slitsomt å jobbe natt hele tiden da ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 At Steinkjer er mer by enn Trondheim må dere lenger ut på landet med. Det tok meg en sånn 10 minutter å gå til hotellet fra konsertarenaen som var en idrettsarena eller noe. Steinkjer er ikke rare byen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Omtrent som Drammen med andre ord. Man har sett hele byen innen 15 minutter. I Oslo derimot kan man rusle rundt i 6 timer uten å sett 1/10. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Hehe, din frekkas. Jeg jobber på norsk tid, selv om jeg bor i filippinene. Altså er jeg oppe hele natta. Vil også påpeke at jeg er 192 cm høy, så de 120 kiloene er godt spredt utover. Er ikke såååå feit. Er det ikke litt slitsomt å jobbe natt hele tiden da ? Jobber 14-23. Det går helt greit. Er i sengs rundt 04, og står opp 12. Synes faktisk det er bedre enn å jobbe på dagen. Jeg hater å stå opp tidlig. I min gamle jobb måtte jeg opp 05:30 for å rekke toget som gikk 06:02. Dét var slit, det. Endret 7. september 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg