Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 hahaha angre rpå at jeg var våken så lenge natrta Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Noen som vil ha "hamburgar" eller smågodt (men du måkke fortelle det til noen......) Endret 7. september 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Pessi, jeg sovna en gang mellom seks og halv syv i morges og er merkelig nok lys våken nå. Fatter det ikke. Når jeg faktisk har sjansen til å sove dagen ut sover jeg under 4 timer og er oppegående og ikke bakfull. Galskap. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Det er jo bare greit egentlig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg vet ikke. Jeg har plutselig fått så mye fritid. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Leste ut ei bok da jeg kom hjem i natt. Satt i tre timer og bare leste og chilla som faen. Kanskje jeg skal lese ut noen flere, og feire at badet mitt er tomt for sminke, rettetenger og høyhælte sko igjen. Svært befriende å kunne gå rundt barføtt uten fare for å komme bort i noe. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Grei kveld i går liksom! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 For en morsom kveld. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Kommer somregel på alt jeg skal gjøre når jeg ikke har tid, og kommer egentlig ikke på noe å gjøre når jeg har tid. Prøver ny taktikk i dag, skriver opp alt som skal gjøres [x] Levere timeliste [x] Oppdatere handsfree firmware [ ] fikse bil-nexuslading [ ] sjekke ledige stillinger [ ] høre dl-et jack white album [ ] Pakke treningstøy til mandag Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Sleten.no Kondisen min er elendig. Jogget 4km på 23 min og måtte daffe hjem den siste km. Så 5km på 33 min. Flaut! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Det slår ikke tjukkasen på jobb som brukte 4 timer på å gå rundt Semsvannet, en 3km tur. Han la tilogmed inn en spisepause på turen. DA snakker vi lavterskeltrening. Men dette er typen som veier 140kg og kjører til butikken som er 50 meter unna huset hans. Endret 7. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Tviler på jeg klarer jogge 5km på 30 min på det nåværende tidspunkt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Det høres ut som en god måte å begå selvdrap på, om du spør meg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Høres ut som grei trening. Når jeg har løpt har jeg løpt rundt det lokale vannet, og det er en del opp og ned-baker, så blir vanskelig å spekulere i hvor langt/fort jeg greier på vanlig vei Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Det bør nevnes at sist jeg trente noe som helst var i forrige århundre. Og da seilte jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Trening er svært oppskrytt. Holder i massevis med å svabre gølva i kåken, og andre dagligdagse ting. Hjelper sikkert også at jeg går til jobb. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Skulle ønske det var natt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Skulle ønske det var natt. Den kommer raksere enn du tror. Sniker seg på. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Det slår ikke tjukkasen på jobb som brukte 4 timer på å gå rundt Semsvannet, en 3km tur. Han la tilogmed inn en spisepause på turen. DA snakker vi lavterskeltrening. Men dette er typen som veier 140kg og kjører til butikken som er 50 meter unna huset hans. Jeg veier 120 kg, og sist sommer gikk jeg rett over 4 mil i luftlinje på skogsveier/stier. Det tok meg 3 og en halv dag. Hadde vannblemmer under begge føttene da jeg var ferdig, men det var absolutt verdt det. /skryt. 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Full på skolen er ikke noe problem. Verste som kan skje er at du blir utvist for et par dager. Men da kan du jo drikke mere Vi var dritings på skolen i russetiden. Var egentlig mer stress enn moro. Men vi ble ikke tatt da, selv om vi mistenkte at læreren viste det, men sa ikle noe. Det eneste han sa var "så bra dere oppførte dere i timen i dag" vi va livredd for å snakke så ingen skulle kjenne lukten Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Grei kveld i går liksom! Blir kjekkere neste helg for da kan jeg være med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg