Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 skjønner ikke at dere klarer å drikke 8 øl ew skal forresten aldri drikke igjen kanskje borsett fra ikveld:( Tipper mette marit liker øl. enda en grunn til å ikke drikke øl er så fyllesyk ennå går jo fanden meg ikke over blir bare verre og verre Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 er så fyllesyk ennå går jo fanden meg ikke over blir bare verre og verre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 A ha ah Er forresten fornuftig og sosial spiller brettspill yolo Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 A ha ah Er forresten fornuftig og sosial spiller brettspill yolo Ludo ? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Eg pleier å stoppe etter 12øl. Da mest fordi eg er tom. Men på onsdag forhåpentligvis blir det handling av øl. Tenker eg kjøper 18stk. Sånn at eg har i 2 dager Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Eg pleier å stoppe etter 12øl. Da mest fordi eg er tom. Men på onsdag forhåpentligvis blir det handling av øl. Tenker eg kjøper 18stk. Sånn at eg har i 2 dager Kjøper du 18 stk drikker du 18 stk. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Har sett to filmer i dag, Neighbors og ATM, ingen av dem annbefales. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Liker holdningen din Lunalotic. :-P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Har spillt i flere timee lool Er så trøtt men skulle drikke nå vet jeg ike hva jeg skal Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Har spillt i flere timee lool Er så trøtt men skulle drikke nå vet jeg ike hva jeg skal Gå å legg deg da vel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Vil egentlig ikke sove vil drikke Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Drikk i morgen da vel. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Legg deg Pessi. Du også Netrum. Det skal jeg. Natta. Marsj! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Men skal på skolen på mamdag Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Full på skolen er ikke noe problem. Verste som kan skje er at du blir utvist for et par dager. Men da kan du jo drikke mere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Hahah vil helst unngå å være full eller fyllesyk på skolen Hahah vil helst unngå å være full eller fyllesyk på skolen Hahah vil helst unngå å være full eller fyllesyk på skolen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Ingenting galt med å være full / fyllesyk på skolen. Faktisk bedre enn å være edru og frisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 er ås full fyfanden Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Folk med litt erfaring(meg) veit at ein ikkje lærer så mykje av å vere litt i støtet i skuletida. Men moro er det. Var no der oppe med komiprisen og greier. Berre ein drøss med ansikt. Kjende ikkje til nokon av dei. Hedvig påstår at det var så mange kjende der, men det trur eg berre er humbug. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg