Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hva gjør at du tror du kan rippe FLAC bedre enn de som holder på med det fast? Fint du kjøper CD-er, men gjør det heller fordi du ønsker å støtte artisten/platebransen. Ikke mye poeng i å skulle rippe til FLAC på nytt når du allerede har en FLAC-utgivelse på maskina...

Så folkens, skjer det noe gøy i kveld? Sprell, fyll og fanteskap? :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva gjør at du tror du kan rippe FLAC bedre enn de som holder på med det fast? Fint du kjøper CD-er, men gjør det heller fordi du ønsker å støtte artisten/platebransen. Ikke mye poeng i å skulle rippe til FLAC på nytt når du allerede har en FLAC-utgivelse på maskina...

Så folkens, skjer det noe gøy i kveld? Sprell, fyll og fanteskap? :fun:

Jeg er vel en av dem som gjør det "fast".

Dessuten tar det ikke tid, tar et par minutter + rippetid om jeg får hentet tracklist fra en database

Lenke til kommentar

Satan for en hodepine..

Har vært og kjøpt usbstick, så nå må jeg bare få fingeren ut og få lagt os over på usb. Måtte handle og vaske gulvet her først. Luktet funky og var skikkelig møkket etter at folk hadde gått inn og ut med sko. Orker ikke å bo sånn i en uke, så da var det frem med mopp og såpe.

Bare sånn til info til alle dere som ikke bryr dere. Haha. Jeg er så bablete når jeg er sliten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

skjønner ikke at dere klarer å drikke 8 øl ew

skal forresten aldri drikke igjen kanskje borsett fra ikveld:(

Endret av Slettet-lYlo5C
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...