j-- Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Hva gjør at du tror du kan rippe FLAC bedre enn de som holder på med det fast? Fint du kjøper CD-er, men gjør det heller fordi du ønsker å støtte artisten/platebransen. Ikke mye poeng i å skulle rippe til FLAC på nytt når du allerede har en FLAC-utgivelse på maskina... Så folkens, skjer det noe gøy i kveld? Sprell, fyll og fanteskap? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 er så dårlig Vil du ha en kopp med supermedisin? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg har allerede hatt to kopper med supermedisin i dag. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Hva gjør at du tror du kan rippe FLAC bedre enn de som holder på med det fast? Fint du kjøper CD-er, men gjør det heller fordi du ønsker å støtte artisten/platebransen. Ikke mye poeng i å skulle rippe til FLAC på nytt når du allerede har en FLAC-utgivelse på maskina... Så folkens, skjer det noe gøy i kveld? Sprell, fyll og fanteskap? Jeg er vel en av dem som gjør det "fast". Dessuten tar det ikke tid, tar et par minutter + rippetid om jeg får hentet tracklist fra en database Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 nei ellers takk 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Satan for en hodepine.. Har vært og kjøpt usbstick, så nå må jeg bare få fingeren ut og få lagt os over på usb. Måtte handle og vaske gulvet her først. Luktet funky og var skikkelig møkket etter at folk hadde gått inn og ut med sko. Orker ikke å bo sånn i en uke, så da var det frem med mopp og såpe. Bare sånn til info til alle dere som ikke bryr dere. Haha. Jeg er så bablete når jeg er sliten. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Nå har jeg levert en lottokuppong, så i kveld blir jeg millionær. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Har 8 øl. Kjøpe mer? Hmm.. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Har 8 øl. Kjøpe mer? Hmm.. Du kan aldri ha nok øl Og 8 øl er borte på et par timer. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Har 8 øl. Kjøpe mer? Hmm.. Bare 8? Så klart må du kjøpe mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) skjønner ikke at dere klarer å drikke 8 øl ew skal forresten aldri drikke igjen kanskje borsett fra ikveld:( Endret 6. september 2014 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
exterminate Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 skjønner ikke at dere klarer å drikke 8 øl ew skal forresten aldri drikke igjen kanskje borsett fra ikveld:( #justmalethings Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Skjønner ikke de som klarer å stoppe etter tre øl... :] Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Greier lett stoppe etter 3 øl Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Greier lett stoppe etter 3 øl Du mangler innsats og pågangsmot Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg blir lei av øl allerede halvveis i andre halvliteren stort sett. Mang en halvfull boks har blitt tømt ut dagen etter, som ble stående på stuebordet. I dag også, faktisk. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Er komiprisen fett? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 skjønner ikke at dere klarer å drikke 8 øl ew skal forresten aldri drikke igjen kanskje borsett fra ikveld:( Tipper mette marit liker øl. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Er komiprisen fett? Nei, men Abu var der. Det var fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg