Lunalotic Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 CD'er er så 2000-tallet. Hadde jeg hatt platespiller kunne jeg kanskje hatt noe vinyl, men CD? Eneste som står i hylla her er konsollspill. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Vinyl kan ikke rippes uten kvalitetstap, det kan CD, derfor CD Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Vinyl kan ikke rippes uten kvalitetstap, det kan CD, derfor CD Da hadde jeg heller kjøpt vinyl og lasta ned FLAC. Lenke til kommentar
Kyan. Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Vinyl kan ikke rippes uten kvalitetstap, det kan CD, derfor CD Da hadde jeg heller kjøpt vinyl og lasta ned FLAC. Er ikkje all musikk som fins på nettet. Mykje obskur musikk som berre fins på CD o.l. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Stemmer det, av og til er ikke musikk barebare å oppdrive. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 ..morn 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Takk 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Det kan bety det, men med mindre du er ekstremt kvalifisert til noe er det vel heller usannsynlig. Er det ingen annen vits for å registrere seg hos NAV da? Tenker at jeg får påminnelse om jobber som er aktuelt for meg mye lettere og sånt, stemmer det? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 yepp, du kan få påmindelser om spesifikke kategorier i spesifikke områder. På en annen side er nav's tjeneste gratis, så du taper ikke noe på å registrere deg, foruten tiden du bruker på å fylle inn skjemaer Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Hva er den beste lukten i verden?Lukten av nye bøker og puslespillbiter (Ravensburger er best). Det er en så frisk og god lukt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 er så dårlig 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Fy søren, for en fantastisk natt jeg har hatt! Sist jeg hadde det så kjekt var i tenårene, haha. Ah, good times. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg skal drikke øl i kveld. Hill meg. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 yepp, du kan få påmindelser om spesifikke kategorier i spesifikke områder. På en annen side er nav's tjeneste gratis, så du taper ikke noe på å registrere deg, foruten tiden du bruker på å fylle inn skjemaer Takk skal du ha! Får registrere meg Får man dagpenger av NAV dersom man er uten jobb? Har friår så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg skal også drikke ikveld #reperasjon 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Man får ingenting av NAV uten videre. Først må du vite hva du har rett på (dette kan du lese om på sidene deres og snakke med en saksbehandler om) og så må du søke på det du har rett på. Om du har rett på det eller ikke er ikke noe vi kan vite. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Du får ikke dagpenger for å daffe rundt uten jobb nei. Dagpenger er beregnet på inntekt fra tidligere år, så hvis du var skoleelev får du ingenting. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Vinyl kan ikke rippes uten kvalitetstap, det kan CD, derfor CD Da hadde jeg heller kjøpt vinyl og lasta ned FLAC. Er det jeg gjør - 140 vinyler i hylla nå. Stemmer det, av og til er ikke musikk barebare å oppdrive. Da henger du ikke ved de riktige vannhullene på internett. Det skal være ekstremt smalt om det ikker er å oppdrive på de lukkede musikktrackerne. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Det kan så være, uansett så liker jeg best å rippe selv på min egen måte. Jeg laster ofte ned et album i FLAC, hører igjennom det, og er det bra så kjøper jeg deg og ripper til FLAC selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg