Muggkaare Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg er på jobb. Hvorfor bruke penger på deg om jeg kan tjene penger til meg selv?Jeg har en rumpe som er verdt en mill. Det var ikke mye. Neglen på lilletærne mine er verdt mer. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg har en rumpe som er verdt en mill. Si det til en oljesjeik du... da er du billig xD Jeg har da andre assets også. Bra ordspill. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Hvor flytter du?Og ny Jobb hvor? Blir Hokksund sånn midlertidig. Skal jobbe i Drammen. Ny arbeidsgiver? Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg har en rumpe som er verdt en mill. Si det til en oljesjeik du... da er du billig xD Jeg har da andre assets også. Bra ordspill. Haha! xD Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Ny arbeidsgiver? Neida, samme jobb som nå. Bytter bare sted. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Ny arbeidsgiver? Neida, samme jobb som nå. Bytter bare sted. Kjekt å komme nærmere "hjem" da Endret 6. september 2014 av darkness| Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jepp. Halverer reisetiden. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg stapper trynet fullt av chips. Mmm. Bygd ferdig riggen, og så innså jeg at jeg ikke har os på usbstick, og cdrom er for pyser. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Er det lurt å bruke Mitt NAV og "jeg søker etter ny jobb" når jeg er på jakt etter jobb? Hvilke fordeler har det? Leste at arbeidsgiver har tilgang til min CV, betyr det at de som utlyser jobber ser CVen min og kan derfor kontakte meg om jobb? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Det kan bety det, men med mindre du er ekstremt kvalifisert til noe er det vel heller usannsynlig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Selv jeg har OS-image på USB. Hva er dette for noe? Ikke at det gjør meg noe bedre til å bygge PCer av den grunn. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg stapper trynet fullt av chips. Mmm. Bygd ferdig riggen, og så innså jeg at jeg ikke har os på usbstick, og cdrom er for pyser. Bor ikke du i Bergen? Ganske sikkert at du klarer å diske opp en minnepenn ett eller annet sted i nærheten. Om så det lokale postkontoret.. Og ja, CD-rom er for pyser. Har ikke hatt det på mange år nå Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg stapper trynet fullt av chips. Mmm. Bygd ferdig riggen, og så innså jeg at jeg ikke har os på usbstick, og cdrom er for pyser. Bor ikke du i Bergen? Ganske sikkert at du klarer å diske opp en minnepenn ett eller annet sted i nærheten. Om så det lokale postkontoret.. Og ja, CD-rom er for pyser. Har ikke hatt det på mange år nå Nope. Bor i Follo i Akershus. Må vel krype til korset og dra og kjøpe en på clasern og så få lastet ned via dropbox Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 cdrom er for erfarne superusers, og desutten trenger jeg den likevel når jeg ripper cd-er Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Hvorfor har du cder å rippe i utgangspunktet? Har ikke eid en cd på mange mange år. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg kjøper stadig CDer. Om jeg gidder å rippe de er en annen sak. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Hva er cd? 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) cdrom er for erfarne superusers, og desutten trenger jeg den likevel når jeg ripper cd-er Om man ikke kommer seg rundt "problematikken" med mangel på CD-rom er man ikke mye superuser ;D Og rippe CD-er er for njubs. Har en haug i stua og i boden, men har også alt digitalt. Og ikke en eneste en er rippet, for å si det sånn. Endret 6. september 2014 av j-- Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Kjøper CD-er, ripper til FLAC, legger i hylla. Rett over 400 rippede CD-er Endret 6. september 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg