FrøkenEhrmann Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Hva er den beste lukten i verden? Diesel (ikke parfymen) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 hva gjør der epå 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Eg eter druer og vurderer å slå til på eit tilbod om gode billettar til bortekamp i CL. Er jo ikkje heilt forbanna nullt å reise ein tur sørover før eksamenskøyret. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 guriir 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Hell to the yeah. *snuse på hardware* Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Og da ser vi vel ikke noe mer til deg på et par dager 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 sovnet tidlig i går, så tidlig oppe i dag. vurderer en kopp te Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Hell to the yeah. *snuse på hardware* Kjøpt inn ett brett med mountain dew og en kasse hold-it til resten av helga ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Venter på at det skal komme en nerd herfra med et brett med cola og bestille pizza til meg. Hvem melder seg frivillig? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg er på jobb. Hvorfor bruke penger på deg om jeg kan tjene penger til meg selv? Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Nachos-frokost! Aw yeah! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg er på jobb. Hvorfor bruke penger på deg om jeg kan tjene penger til meg selv? Jeg har en rumpe som er verdt en mill. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg har en rumpe som er verdt en mill. Si det til en oljesjeik du... da er du billig xD Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Hvis pizza og et brett cola koster 300 kroner så kan du bare selge 0.03% av rompa di så har du råd. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg har en rumpe som er verdt en mill. Si det til en oljesjeik du... da er du billig xD Jeg har da andre assets også. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Venter på at det skal komme en nerd herfra med et brett med cola og bestille pizza til meg. Hvem melder seg frivillig? Om du venter til jeg har fått flytta om to måneder, så har vi en deal. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Venter på at det skal komme en nerd herfra med et brett med cola og bestille pizza til meg. Hvem melder seg frivillig? Om du venter til jeg har fått flytta om to måneder, så har vi en deal. Hvor flytter du? Og ny Jobb hvor? Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg har en rumpe som er verdt en mill. Si det til en oljesjeik du... da er du billig xD Jeg har da andre assets også. Håper du verdsetter dine andre assets høyere... oljesjeiker har perverst mye penger! -_-' Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 Hvor flytter du?Og ny Jobb hvor? Blir Hokksund sånn midlertidig. Skal jobbe i Drammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg