Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Espen, hu der var jævlig lik lillesøstra til en av mine beste venner Sånn før hu ble sammen med den narkisen hu har vært sammen med de siste 3 åra. Men nei, ikke noe for meg. Jeg foretrekker likbleike jenter med sort hår og masse metall i trynet, evt. grå mus ^^ edit: Og så liker jeg Peaches og har alle CDene deres. ^^ Endret 3. april 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har grønt hår. Grønt hår og alt for lite metall. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Eyh! Selv om det ikke står spesifikt i retningslinjene så betyr ikke det at du kan vandre rundt og torturere forumbrukere! *veive med Banhammer of Destruction* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 I dont get you guys >_> I just dont Datasmurf blei plutselig veldig mye mer sær enn hva jeg var vandt til. haha no offence ellerno såklart. må jo få lov til å væra den du er Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Er det grønne håret i hanekam? Jeg kan bli særere Jeg velger helst å sove eller å drikke meg full fremfor å spise fordi jeg syns det er så slitsomt å spise mat. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 *Video* Bedre musikk enn Peaches. Hørtes litt ut som Squarepusher egentlig. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Men nei, ikke noe for meg.Jeg foretrekker likbleike jenter med sort hår og masse metall i trynet, evt. grå mus ^^ Du er sær! men hver sin smak sier nå jeg. Dømmer det ikke uansett var foresten galleriet i sin helhet jeg mente da... ikke bare det bildet... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg kan bli særere Jeg velger helst å sove eller å drikke meg full fremfor å spise fordi jeg syns det er så slitsomt å spise mat. Det går jo egentlig imot alt av logikk når det gjeder å få næring og overleve Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Bedre musikk enn Peaches. Hørtes litt ut som Squarepusher egentlig.Was not. I et limegrøøøøøøønt helikopteeeeeeeeeer... *gaule* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Er det grønne håret i hanekam? Jeg kan bli særere Jeg velger helst å sove eller å drikke meg full fremfor å spise fordi jeg syns det er så slitsomt å spise mat. Ahmm. Ikke akkurat nå, nei. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 jeg fant en "karaoke versjon Nie ingen adgang Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Jeg tror jeg bare holder meg til Otyg og Vintersorg i kveld Shikaru, jeg vet. Jeg kaller det latskap. For lat til å leve Espen, jeg mente litt sånn der anonyme jenter som forsvinner i mengden Av typen du ikke ser og i alle fall ikke ser på to ganger edit: Eple, bah, vel, grønt hår er kewz uansett ^^ Endret 3. april 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Bedre musikk enn Peaches. Hørtes litt ut som Squarepusher egentlig.Was not. I et limegrøøøøøøønt helikopteeeeeeeeeer... *gaule* I en lyseblå volvo? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Espen, jeg mente litt sånn der anonyme jenter som forsvinner i mengden Av typen du ikke ser og i alle fall ikke ser på to ganger *vinke til* Du så meg jo ikke i mengden, så. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Bedre musikk enn Peaches. Hørtes litt ut som Squarepusher egentlig.Was not. I et limegrøøøøøøønt helikopteeeeeeeeeer... *gaule* I en lyseblå volvo? I en lilla traktor? xD Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 I en lyseblå volvo? Døh, limegrønn sa jeg jo. Følge med. Du er ikke grå, og i.. ehrm, tror jeg stopper der. x) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 3.1 / 5.0 - 1337 Votes Genialt. =) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nie ingen adgang Du MÅTTE skrive det der, slik at jeg MÅTTE trykke, sant? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 I en lilla traktor? xD Gul Opel! Vil dele litt faktisk nydelig musikk med dere. Mat Weddles cover av Outkasts Hey Ya: Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 I... has.. Ice-CREAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg