Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
din SNIK!

eller en uendelig ting som abort og kristendom : P

Kjenner du loathsome? :dontgetit:

Men ja! Uendelige diskusjoner i kristendomstimene. Ah, nesten så jeg savner det sure trynet til presten. :wee:

Nei egentlig ikke. bare sett han på forumet som alle andre : P

er han skikkelig kristen eler noe:D?

Lenke til kommentar
har en tur til legen klokka 10.30 da...

har vært hos Nora i natt jeg :love: det er grunnen til att jeg har kommet meg opp før kl 2 :p

Lekser > Leger generelt. Helsepersonell er pisseskummelt. :-|

Neeei. Han er ikke kristen, men han kaller meg snik hele tiden.

Lenke til kommentar
har en tur til legen klokka 10.30 da...

har vært hos Nora i natt jeg :love: det er grunnen til att jeg har kommet meg opp før kl 2 :p

Neeei. Han er ikke kristen, men han kaller meg snik hele tiden.

Hehe, det er jo sant da.

din snik.

Lenke til kommentar

jeg liker legen min jeg... han gav men en ukes sykemelding til, selv om jeg igrunnen følte meg helt frisk :p

Jeg liker psykologen min, men jeg er redd henne allikevel.

Jeg liker legen min, han tryller meg frisk til tider, men jeg er allikevel dritredd ham og får merkelig lyst til å skade ham.

Jeg tror jeg liker han duden på legevakten, men jeg ser ham ikke så ofte, fordi jeg er dritredd ham. o_O

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

jeg liker legen min jeg... han gav men en ukes sykemelding til, selv om jeg igrunnen følte meg helt frisk :p

Jeg liker ikke legen min...

bare synd at det ser ut til at jeg må en tur nedom snart... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg liker psykologen min, men jeg er redd henne allikevel.

Jeg liker legen min, han tryller meg frisk til tider, men jeg er allikevel dritredd ham og får merkelig lyst til å skade ham.

Jeg tror jeg liker han duden på legevakten, men jeg ser ham ikke så ofte, fordi jeg er dritredd ham. o_O

hvordan kan det ha seg at du er redde for de? virker jo som hyggelige folk, og flinke leger... så kan ikke forstå att du er redd :(

Lenke til kommentar
hvordan kan det ha seg at du er redde for de? virker jo som hyggelige folk, og flinke leger... så kan ikke forstå att du er redd :(

Helsepersonell. Dårlige erfaringer. Jeg har så smått begynt å like psykologen, men etter fire år med bytting av psykolog alt for ofte til at noen rakk å hjelpe meg (på mitt eget valg, jævla duster), og en gammel lege som bare ville medisinere meg, for det var lettere å dope meg ned enn å bruke så "mye tid på samtaleterapi". Yeah.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke leger... de bare skader meg..

Inn og ut av sykehus i flere år, blir lei :p

Sier jenten som uttalte at hun ville tilbake på akutten så vi kunne raide sykehuset igjen. :wee:

Vi kan holde messe :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...