Gjest Bruker-360061 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Sant det. Hadde jeg helt glemt. Jeg hører noe random dunkdunk fra en fest en plass. Prøvde å kjøpe øl istad og hadde ikke dekning på konto. Ingen fest på meg. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Haha gjør folk sånt? Bor du på landet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg skal drikke alene idag 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Regner med de har partyrape også, en som setter på anlegget og når noen kommer er det ingen fest Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Har du blitt påvirket av de andre nå da? Ender vel med å knekke meg en pils eller 6 jeg også... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Ja faktisk folk drikker jo hele tiden!! Tenk at eg brukte penger på alkohol istedet for regning 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Fan at eg ikke har penger til alkohol... Gawd... Eg vil bli full... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 ps vet at piller og alkohol ikke er helt bra, men dauer jeg liksom om jeg drikker en del når jeg går på zoloft??????? gikk fint når jeg bare drakk litt, men tenk om hele meg klikker pgA pillene!! 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Ta det rolig så pleier det å gå fint. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Ny jobb: Check! Ny leilighet: Check! Solg gamlebilen: Check! Hvis det ikke skjer et eller annen negativt snart, så blir jeg positivt overrasket ps vet at piller og alkohol ikke er helt bra, men dauer jeg liksom om jeg drikker en del når jeg går på zoloft??????? gikk fint når jeg bare drakk litt, men tenk om hele meg klikker pgA pillene!! Ser ikke ut som om det skal være så veldig farlig ut fra det som står i Felleskatalogen. Endret 5. september 2014 av Llandari 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Nope. Det frarådes jo, men er man forsiktig så er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 ok bra 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 I Detektimen går det noe som heter Vera. Er det bra? Har ikke sett detektimen på årevis. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Det er vel helst bare leveren som får gjennomgå? Skal litt til altså. Kroppen er en hard motherfucker Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Jobbet hele uken og tok meg 9 timer på lørdag og 9 timer på søndag i tillegg. Får 3 dager avspasering ut av det. Så det er verdt det å jobbe 12 dager sammenhengende. Skal ta meg en 5 dagers langhelg på en strand et sted. Jeg jobbet 49 vakter på 51 dager i sommer. Jeg jobbet aldri mer enn 10 dager på rad, men til gjengjeld jobbet jeg ofte to skift på én dag. Jeg skal innrømme at jeg av og til sov på jobb. Jeg skal ikke jobbe resten av 2014, men i og med at jeg har en stilling på 0 %, kan man vel ikke kalle det avspasering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 men jeg ha hørt om folk somblir helt ustabile når de drikker mye og går på zoloft 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Haha gjør folk sånt? Bor du på landet? Om folk gjør hva? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Haha gjør folk sånt? Bor du på landet? Om folk gjør hva? Går til random fest? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg vet ikke hva du gjør, men jeg gjør ikke det i alle fall. Men det hadde vært koselig å ha noen øl likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg