anonympappkasse Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Pessimistisk, det med stolene på skolen er jeg enig med deg i. På ungdomsskolen fikk jeg til slutt så store problemer med ryggen av de stolene at jeg ofte satt en halvtime etter at skolen var slutt fordi jeg gruet meg sånn til å reise meg - det var VONDT. Glemmer aldri den smerten. Ikke rart så mange unge i dag har ryggplager med slike stoler. Jepp! Ofte jeg ser at de satser på nye datarom til flere ti-tusener, men elevene må fortsatt sitte på trestoler og pulter fra 70-tallet. Det synes jeg er dårlig prioritert Det synes jeg er Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Nei sant!! Har ryggproblemer fra før av, så det hjelper ikke særlig med noen helt forferdelige stoler. Greit å sitte litt på, men en hel skoledag er jo helt forferdelig. Det verste er når læreren som er mye mindre i klasserom enn elevene har sånne gode stoler?? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Skolen min har forresten mange macer(sånne store stasjonære)?? Hvordor ikke bruke penger på stoler liksom? Alle har jo egen mac eller pc uansett. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Yes, fått meg noen jobbvakter i Oslo Dette blir bra. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Bleh sims.. Har ikke spilt de siden Sims 1 faktisk. Foretrekker simcity 4 over alt annet fra maxis og nå ea.. SimCity 2000 er definnetivt det beste, 3000 var helt greit For min del ble det til at jeg ikke rørte TVen på flere år der nede. Jeg fordrar ikke dubbing av noe slag, om det så er animasjonsfilmer oversatt til norsk. Er det originalt på engelsk, vil jeg se det på engelsk. Er det originalt på tysk, vil jeg se det på tysk. Osv. Jeg er enig, men uansett, ser man en dubbet versjon først blir den dubbede den ekte versjonen for meg. Da høres orginalen dum ut i ettertid. Idag har jeg spist en plommr sulterPs skjønner ikke hvorfor stolene på skolen skal være så harde mister livsgnisten?? For at du ikke skal sovne kanskje Jeg vant middag med visepresidenten for øst-asia-avdelingen i firmaet jeg jobber for.Yay? Da er det bare å smiske seg opp i gradene(Y) jeg skal være hjemme alene i helga snakk om å leke med livet ved å skrive det på nett Var det et hint? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg trodde jeg skulle hate nye Sims-spillet, men det har overraska ganske positivt. Men synes det er på trynet at det ikke er småbarn, familietre eller biler. Skal utforske om det er noen nye morsomme måter å drepe de på. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 For min del ble det til at jeg ikke rørte TVen på flere år der nede. Jeg fordrar ikke dubbing av noe slag, om det så er animasjonsfilmer oversatt til norsk. Er det originalt på engelsk, vil jeg se det på engelsk. Er det originalt på tysk, vil jeg se det på tysk. Osv. Jeg er enig, men uansett, ser man en dubbet versjon først blir den dubbede den ekte versjonen for meg. Da høres orginalen dum ut i ettertid. Jeg tenkte sånn tidligere også, men jeg har kommet over den følelsen, siden jeg liker det engelske bedre, stort sett. Mye original humor som går tapt i oversettelser og siden ikke alt kan oversettes direkte, kan det bli mye "feil" i oversettelsen. Altså, de må forandre på ord og setninger for å få det til å bli riktig på norsk. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Ang. stoler på skolen: Hadde ikke problem sitte på dem, men ved prøver tentamen og slikt, var det alltid noen som var kvikt ferdige. Da fikk de levere og gå hjem, men skrapet og støyet med stolene når de gikk. Den ene etter den andre i ett sett. Pleide være treg og satt lenge, og ble alltid distrahert av den stolstøyen. Sann plage hver gang. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Ja, det var flaut når hele klasserommet var musestille og man måtte skrape med stolen. Jeg hater å ha oppmerksomheten på meg i et rom fullt av folk. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Ja, det var flaut når hele klasserommet var musestille og man måtte skrape med stolen. Jeg hater å ha oppmerksomheten på meg i et rom fullt av folk. Arg, verste følelsen i verden. Da man må finne på et eller annet vittig på sparket, men alle vet jo hver lett det er.. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Hvem vil ta en øl? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Ja, det var flaut når hele klasserommet var musestille og man måtte skrape med stolen. Jeg hater å ha oppmerksomheten på meg i et rom fullt av folk. Arg, verste følelsen i verden. Da man må finne på et eller annet vittig på sparket, men alle vet jo hver lett det er.. Tipper det er en værre følelse å få en kniv presset igjennom foten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Hei Jeg har hatt vanngym og vært i badestue med en gjeng søte asiatere som snakket chingchong-språk 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Blehh. Tror det blir tidlig kveld, ass... Blir bra imorgen på fest med bare par - og meg og eksen da. Xoxo.. Fack Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Pessimistisk: Svømmehall? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Skal du pule henne? HÆ? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Nei, jeg skal la være, heller prøve å pøkke noen andre helst, men hun er jo glad i ødelegge sånt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Svømmehall ja 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Hva skjer på en fredagskveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg