Gjest Bruker-360061 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Er det noe galt i å være hekta på Ildjarn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Man vet man er sulten når man kjemper med nebb og klør over en torogrøt 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Hekta på Ildjarn Det er digg det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Herrgud, jeg elsker søplemusikk. Black Widow - Iggy Azalea. *digge-vrikk-trampetakt* 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Jobbet hele uken og tok meg 9 timer på lørdag og 9 timer på søndag i tillegg. Får 3 dager avspasering ut av det. Så det er verdt det å jobbe 12 dager sammenhengende. Skal ta meg en 5 dagers langhelg på en strand et sted. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Herrgud, jeg elsker søplemusikk. Black Widow - Iggy Azalea. *digge-vrikk-trampetakt* Det beste var kanskje musikkvideoen. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Herrgud, jeg elsker søplemusikk. Black Widow - Iggy Azalea. *digge-vrikk-trampetakt* Når kommer du til Bergen igjen?? 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Er det noe galt i å være hekta på Ildjarn? Neida, bare bra! Hekta på Ildjarn Det er digg det. Jamann. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Herrgud, jeg elsker søplemusikk. Black Widow - Iggy Azalea. *digge-vrikk-trampetakt* Når kommer du til Bergen igjen?? Vet ikke, hadde jeg hatt penger så skulle jeg kommet en weekendtur for å shake that ass på byn med deg. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Man vet man er sulten når man kjemper med nebb og klør over en torogrøt Prøv oboy-pulver i grøten Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg vant middag med visepresidenten for øst-asia-avdelingen i firmaet jeg jobber for. Yay? 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg vant middag med visepresidenten for øst-asia-avdelingen i firmaet jeg jobber for. Yay? Om han betaler så ja. Men litt av noen premier dere har.. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Synes det hørtes fett ut jeg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Ja, førsteprisen var en "Mystery Prize". Han skal visst være en skøyeraktig type, i følge kollegaene mine. Så det blir sikkert bra. Endret 5. september 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Mystery Prize = besøk på hotellrommet av 3 pene "damer" Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Ja, alstå. Det var jeg som vant førsteprisen. Mystery Prize var den middagen. De andre premiene var 2 billetter til et badeland, og gavekort på en pizzarestaurant. Vi har loddtrekning hver fredag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Åja det hørtes ut som det var en premie over den du vant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Man vet man er sulten når man kjemper med nebb og klør over en torogrøt Prøv oboy-pulver i grøten too late:( 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 jeg skal være hjemme alene i helga snakk om å leke med livet ved å skrive det på nett 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Pessimistisk, det med stolene på skolen er jeg enig med deg i. På ungdomsskolen fikk jeg til slutt så store problemer med ryggen av de stolene at jeg ofte satt en halvtime etter at skolen var slutt fordi jeg gruet meg sånn til å reise meg - det var VONDT. Glemmer aldri den smerten. Ikke rart så mange unge i dag har ryggplager med slike stoler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg