Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 http://www.hardware.no/artikler/sonys-forste-buede-tv-koster-deg-70-000-kroner/163181 "Noen heier og noen buer, men hadde noen fortalt meg for ti år siden at noen heier på de som buer så hadde jeg trodd det hadde klikket for dem. :p" LOL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Trodde et øyeblikk det var helg 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Hittil har jeg vært på tre forelesninger under den første uka med undervisning på Universität Mannheim, i kursene "Strategic and International Management", "International Economics" og "Human Relations Management". Etterpå skal jeg på en forelesning i "Einführung in die wirtschaftliche Geschichte". Mitt inntrykk av foreleserne er at de kan faget sitt godt, men selv om de snakker grammatisk korrekt engelsk, har de en så skrekkelig guttural aksent at de for min del gjerne kunne snakket tysk i stedet. Siden jeg har en TV i leiligheten og enda ikke har fått internett der, ser jeg en del på TV når jeg oppholder meg der. Og som dere kanskje vet, dubber tyskerne nesten alt. I går, for eksempel, gikk Inglorious Basterds på TV. Engelsken i filmen var dubbet, men fransken og italiensken var tekstet. Det er positivt med tanke på at jeg blir flinkere når jeg hører språket mye hver dag, men serier som Big Bang Theory er likevel ikke så morsomme på tysk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 De er ikke spesielt morsomme på engelsk heller. 4 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 For min del ble det til at jeg ikke rørte TVen på flere år der nede. Jeg fordrar ikke dubbing av noe slag, om det så er animasjonsfilmer oversatt til norsk. Er det originalt på engelsk, vil jeg se det på engelsk. Er det originalt på tysk, vil jeg se det på tysk. Osv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Mine verste minner med tyskerne og deres forkjærlighet for dubbing må være det å dra til syden som barn og bare få inn tyske, spanske og italienske TV-kanaler. "Friends" er virkelig ikke bra på tysk. Ikke "Seinfeld" eller "DragonBall" heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Derrick dubbet til norsk hadde vært merkelig. Bjørn Floberg som Stefan, Anders Hatlo som Harry Klein Endret 5. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Bauhaus og havregryn til frokost. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Idag har jeg spist en plommr sulter Ps skjønner ikke hvorfor stolene på skolen skal være så harde mister livsgnisten?? 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Sikker på at det ikke er rompa di som er hard? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 "Vi snakker norsk" er det verste du kan finne på en film. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 "Vi snakker norsk" er det verste du kan finne på en film."Vi snakker mandarin." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Men det er vondt i ryggen også kan jo ikke sitte beint 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Skaff deg litt kjøtt på kroppen så fungerer det som pute. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Halv pris i forhold til hva? Jeg fikk det til 280 kroner på G2A ihvertfall. Ja men hvor fort går ikke de tom for keys- De ble tom fra første dag, for en pålitelig kilde. Hvor kjøpte du det fra, og til hvilken pris? Jeg kjøpte det på tirsdag fra G2A, og da hadde de massevis av koder igjen. Sjekket nå og de har massevis av koder igjen. Det skulle da ikke være noe problem å få tak i en kode derifra med andre ord. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Ahh! Endelig er det noe system i den nye jobben. Nå slipper jeg å være en kasteball. Hurra! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 vil ikke bli feit bare fordi skolen har vonde stoler 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 vil ikke bli feit bare fordi skolen har vonde stoler Du vil ikke ha vondt i rumpa og vil ikke bli feit. Kjøp en pute. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 men er ryggen det er verst 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg