Freidig Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 SIMS 4, LAST DEG NED Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Bleh sims.. Har ikke spilt de siden Sims 1 faktisk. Foretrekker simcity 4 over alt annet fra maxis og nå ea.. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 SIMS 4, LAST DEG NED lastet det ned for 3 dager siden, kjekt og være flink med og jukse med programmer ^^ 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 SIMS 4, LAST DEG NED lastet det ned for 3 dager siden, kjekt og være flink med og jukse med programmer ^^ Måtte vente med stipendet. Men det å laste ned kan man jo ha gjort siden 1 september Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 SIMS 4, LAST DEG NED lastet det ned for 3 dager siden, kjekt og være flink med og jukse med programmer ^^ Måtte vente med stipendet. Men det å laste ned kan man jo ha gjort siden 1 september Nei, 4 var EU Jeg er Koreansk via Origin, så jeg betaler halv pris og får spille fra første dag ^^ Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 SIMS 4, LAST DEG NED lastet det ned for 3 dager siden, kjekt og være flink med og jukse med programmer ^^ Måtte vente med stipendet. Men det å laste ned kan man jo ha gjort siden 1 september Nei, 4 var EU Jeg er Koreansk via Origin, så jeg betaler halv pris og får spille fra første dag ^^ Jeg snakker nå om å laste det ned, ikke spille det. Man kan ha lastet det ned fra 1 hvis man kjøpte innen en periode. Det var mange som gjorde det Nå skal jeg spille Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 SIMS 4, LAST DEG NED lastet det ned for 3 dager siden, kjekt og være flink med og jukse med programmer ^^ Måtte vente med stipendet. Men det å laste ned kan man jo ha gjort siden 1 september Nei, 4 var EU Jeg er Koreansk via Origin, så jeg betaler halv pris og får spille fra første dag ^^ Jeg snakker nå om å laste det ned, ikke spille det. Man kan ha lastet det ned fra 1 hvis man kjøpte innen en periode. Det var mange som gjorde det Nå skal jeg spille Nei du skal sove Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Nei, 4 var EU Jeg er Koreansk via Origin, så jeg betaler halv pris og får spille fra første dag ^^ Halv pris i forhold til hva? Jeg fikk det til 280 kroner på G2A ihvertfall. Endret 5. september 2014 av iGlenn Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Nei, 4 var EU Jeg er Koreansk via Origin, så jeg betaler halv pris og får spille fra første dag ^^ Halv pris i forhold til hva? Jeg fikk det til 280 kroner på G2A ihvertfall. Ja men hvor fort går ikke de tom for keys- De ble tom fra første dag, for en pålitelig kilde. Endret 5. september 2014 av Realzi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Mannen med ljåen må ha en morbid form for humor : I stedet for Jake "the Snake" Roberts (på bedringens vei etter å kollapset på fly til LV mht autografsignering.......dobbel lungebetennelse) så tok han komikern Joan Rivers , begge har initialene "JR".......litt creepy å tenke på. (burde vel være forsiktig med å nevne Jake........troll i ord osv) Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Mannen med ljåen må ha en morbid form for humor : I stedet for Jake "the Snake" Roberts (på bedringens vei etter å kollapset på fly til LV mht autografsignering.......dobbel lungebetennelse) så tok han komikern Joan Rivers , begge har initialene "JR".......litt creepy å tenke på. (burde vel være forsiktig med å nevne Jake........troll i ord osv) Huff, også etter all det drama på tv angående boken. David Letterman kan dra til helvete med den måten han behandlet henne. Endret 5. september 2014 av Realzi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Nå hadde det gjort seg med en pils eller tre. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Nå hadde det gjort seg med en pils eller tre.Nei nå hadde det gjort seg med 40 timer med søvn. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg har møtt Steinar Sagen med høy promille. Det er artig det. Jeg har møtt Bjarte på fylla. Eller, han var full, og jeg hadde bare røyka en bønne. Vi var på to forskjellige planeter, og han sa hele tiden "sorry at eg e så full, sorry at eg e så full". Det var morsomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Vi ødelegger naturn for isbjørnen = den spiser oss i stedet Vi fisker havet tomt for fisk = haien spiser oss i stedet Poetic justice som de sier på engelsk. Hva har Letterman sagt om Rivers......dessuten gjør hun gjøn med andre så får hun vel tilbake med samme mynt som regel. Endret 5. september 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Nå hadde det gjort seg med en pils eller tre. Pleier ikke journalister å ha en flaske whiskey stående på jobb da ? Trodde det var normalt med drikking i de kretser. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Burde jeg slutte å ringe folk med feilparkerte biler, og ta direkte kontakt med parleringsselskapet? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Ring parkeringsselskapet. Etter en periode med masse bøter pleier det å bli rolig, det er den eneste måten folk lærer på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Nå hadde det gjort seg med en pils eller tre. Pleier ikke journalister å ha en flaske whiskey stående på jobb da ? Trodde det var normalt med drikking i de kretser. Det trodde jeg også, helt frem til jeg begynte. Ingen som frekventerer det lokale vannhullet engang. Sjefen er avholds også, og drikker bare Munkholm. Men om ikke annet bruker alle de fast ansatte, mannlige en eller annen form for tobakk. Rullings, sigaretter, snus og / eller skrå. Og alle som en har tredagers eller mer. Nå hadde det gjort seg med en pils eller tre.Nei nå hadde det gjort seg med 40 timer med søvn. Jeg ville vært fornøyd med 6. Bedre enn 0. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Katta greide å gå inn i ovnen, døra stod oppe. Ikke med fyr i selvsagt, og hun rulla seg rundt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg