*F* Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg likee ikke vin heller Har dusjet hadde fotoshoot forsi jeg har fått ny dusjhette trodde dusjhette bare var noe gamle damer brukte Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg likee ikke vin heller Har dusjet hadde fotoshoot forsi jeg har fått ny dusjhette Fikk ikke snap fra shooten!!! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Å dø er da ikke vanskelig, hiv deg utfor et høyt fjellEr nok med at en venn skal gjøre det, altså, hadde vært jævla kjipt om Overmoden også skulle gjøre det.Hopper forran bussen jeg. Det hadde nok gjort det bedre Haha. Nei, jeg vil ikke dø fra deg Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 I morgen skal det handles for fulle mugger! Har brukt rundt 400kr så langt denne uken, så nå unner jeg meg litt god mat i helgen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Haha. Nei, jeg vil ikke dø fra deg Håper da virkelig ikke det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Hahh ja vetikke hvordor jeg kjøpte dusjhette men den var med kassen på primark så tok den bare;(( 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Hahh ja vetikke hvordor jeg kjøpte dusjhette men den var med kassen på primark så tok den bare;(( du er et enkelt bytte for produktplassering ;p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Hahah ja:( men var kø så bare var den der hadde ikke tid til å tenke 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Hahh ja vetikke hvordor jeg kjøpte dusjhette men den var med kassen på primark så tok den bare;(( Har aldri forstått meg på dusjhetter, skal man ikke vaske håret når man dusjer.? Når tid bruker dere jenter dusjhetter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jo men når keg fks har blitt svett eller skitten på kroppen men ikke håret så vil jeg ikke at det skal bli vått 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Nå er jeg ikke jente, men jeg har brukt dusjhette flere ganger. Når man dusjer, men ikke skal vaske håret f.eks. Veldig praktisk når man har dårlig tid og rent hår. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jo men når keg fks har blitt svett eller skitten på kroppen men ikke håret så vil jeg ikke at det skal bli vått Fordi dere bruker lang tid på håret, i get it ^^ Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Nå er jeg ikke jente, men jeg har brukt dusjhette flere ganger. Når man dusjer, men ikke skal vaske håret f.eks. Veldig praktisk når man har dårlig tid og rent hår. Endret 4. september 2014 av Evelen! 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Mitt hår tørker fort og jeg retter det sjeldent, men vil ikke at det skal bli slitt av daglig vask!! 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Nå er jeg ikke jente, men jeg har brukt dusjhette flere ganger. Når man dusjer, men ikke skal vaske håret f.eks. Veldig praktisk når man har dårlig tid og rent hår. Nei, egentlig ikke. du har skittent hår Datasmurf. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Ikke om jeg vasket det en time før. Da gidder jeg ikke vaske det igjen. Bruker jo fort 30 - 45 min på å vaske håret ordentlig når man har litt lengde og fylde. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Når vil ikke folk vaske håret? Etter hvert som jeg får lenger hår føler jeg større og større trang til å vaske det. Æsjjj Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Så va skjer i kveld da folkens? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg vil ikke vaske håret hver dag for det ødelegger det!! 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Gjør som meg, klipp alt håret. Intet hår å kaste bort dyr shampoo på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg