Bruker-343442 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Haha. Jeg har ei på facebook som skriver så sinnssykt mye rart og forteller alt om livet sitt til hele fcebook, og det er ikke snakk om å spare på detaljene. Og med en gang noen sier noe hun enten missforstår eller ikke er enig i så blir hun så jævla sur. Om du ikke tåler at noen sier deg i mot så lavær å skriv noe. Du kan ikke forvente at alle skal være enig i det du poster. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 I Molde er det bare thugs og cut-throats. Spanderer en kule i panna di, thats it. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Haha. Jeg har ei på facebook som skriver så sinnssykt mye rart og forteller alt om livet sitt til hele fcebook, og det er ikke snakk om å spare på detaljene. Og med en gang noen sier noe hun enten missforstår eller ikke er enig i så blir hun så jævla sur. Om du ikke tåler at noen sier deg i mot så lavær å skriv noe. Du kan ikke forvente at alle skal være enig i det du poster. Vi kjenner alle en slik person.. (avatar related) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 I Molde er det bare thugs og cut-throats. Spanderer en kule i panna di, thats it. Er byen i Molde virkelig så ille? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Men jeg vet ikke hva jeg skal drikke im so poor Kronenbourg 1664 eller Staropramen. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 I Molde er det bare thugs og cut-throats. Spanderer en kule i panna di, thats it. Er byen i Molde virkelig så ille? Alle ute plasser under 20 år grense er ille. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Sant nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Ver ikke hva det er engang ps liker ikke øl 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Ver ikke hva det er engang ps liker ikke øl Du virker ikke som en øl person. Hvorfor finner du deg ikke en jobb, slik at du kan kjøpe dine egne drinker ? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Ver ikke hva det er engang ps liker ikke øl Drikk vin da. Eller bli voksen og lær deg å drikke øl. Endret 4. september 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 I Molde er det bare thugs og cut-throats. Spanderer en kule i panna di, thats it. Er byen i Molde virkelig så ille? Alle ute plasser under 20 år grense er ille. Derfor finnes ingen uteplasser under 20 i Drammen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Godt øl har de og. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Kjenner jeg har mer lyst å dø enn å stå opp 0550. Jeg er ikke bygd for dette.. blæh. Endret 4. september 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Å dø er da ikke vanskelig, hiv deg utfor et høyt fjell Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Kjenner jeg har mer lyst å dø enn å stå opp 0550. Jeg er ikke bygd for dette.. blæh. Du får se på det som at du starter helgen tidlig! Kjenner jeg har mer lyst å dø enn å stå opp 0550. Jeg er ikke bygd for dette.. blæh. Du får se på det som at du starter helgen tidlig! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Det holder å si det en gang Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Å dø er da ikke vanskelig, hiv deg utfor et høyt fjell Er nok med at en venn skal gjøre det, altså, hadde vært jævla kjipt om Overmoden også skulle gjøre det. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Å dø er da ikke vanskelig, hiv deg utfor et høyt fjellEr nok med at en venn skal gjøre det, altså, hadde vært jævla kjipt om Overmoden også skulle gjøre det. Hopper forran bussen jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg likee ikke vin heller Har dusjet hadde fotoshoot forsi jeg har fått ny dusjhette 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Å dø er da ikke vanskelig, hiv deg utfor et høyt fjellEr nok med at en venn skal gjøre det, altså, hadde vært jævla kjipt om Overmoden også skulle gjøre det.Hopper forran bussen jeg. Det hadde nok gjort det bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg