Teitgutt Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Eg liknar no visst på så mangt. Tim Smith frå Midlake, Benicio Del Toro, pappa, brodern, Xabi Alonso, Grant Hanley, James Hetfield, Andre Villas Boas får eg høyre. Og no Dan Bilzerian. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 jeg pleier ha oppe mappa med filene og merke episoden jeg har sett med musa, det fungerer helt til strømmen går elns Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg har vært utro. AMA. Hater meg selv for det. Hvem har vel ikke vært litt utro noen ganger. Ung og dum kalles det og det er en viktig del av livet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Eg liknar no visst på så mangt. Tim Smith frå Midlake, Benicio Del Toro, pappa, brodern, Xabi Alonso, Grant Hanley, James Hetfield, Andre Villas Boas får eg høyre. Og no Dan Bilzerian. Du ligner egentlig mest på Dan Børge Akerø. Eg liknar no visst på så mangt. Tim Smith frå Midlake, Benicio Del Toro, pappa, brodern, Xabi Alonso, Grant Hanley, James Hetfield, Andre Villas Boas får eg høyre. Og no Dan Bilzerian. Du ligner egentlig mest på Dan Børge Akerø. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Nei han kjørte tilbake itjen!! Er bare meg og en annen på treningssenteret awkward tør ikke være her om han går Den eneste du har å være redd for er vel han? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Hei Linda, jeg lurer på å dra til Molde søndag. Møtes utenfor Oskar Sylte? ;D Kom innom Roseby og brenn av litt kalorier! Vi kan snakke over kopp proteinshake Jeg går ikke på treningssenter hvis jeg ikke må ifm. jobb, og proteinshake er forferdelig. Eneste jeg liker i Molde er Oskar Sylte, og søss som flytter dit for et semester på søndag. Gleder meg mest av alt til å se hvordan hu overlever i kollektiv med ei venninne som lurte på hvordan de skulle gjøre det med innkjøp av salt og pepper, samt krevde at de skulle gå for det billigste sandpapiret (dopapiret) som finnes. Regner med at søss blir å ta med seg ørtogførti pakker mykt Lambi og ha innelåst på rommet sitt, samt bøffe småposer med salt og pepper fra McD elns. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Eg liknar no visst på så mangt. Tim Smith frå Midlake, Benicio Del Toro, pappa, brodern, Xabi Alonso, Grant Hanley, James Hetfield, Andre Villas Boas får eg høyre. Og no Dan Bilzerian. Du ligner egentlig mest på Dan Børge Akerø. Eg liknar no visst på så mangt. Tim Smith frå Midlake, Benicio Del Toro, pappa, brodern, Xabi Alonso, Grant Hanley, James Hetfield, Andre Villas Boas får eg høyre. Og no Dan Bilzerian. Du ligner egentlig mest på Dan Børge Akerø. Ja e9. Minus dei frekke krøllane og hårfargen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Hei 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 minner meg om fattigtilværelsen i fgt hvor jeg tok med meg krydder og tabasco fra den lokale pizzaresturangen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Nei. Nå er det natta her. Natta. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Eg liknar no visst på så mangt. Tim Smith frå Midlake, Benicio Del Toro, pappa, brodern, Xabi Alonso, Grant Hanley, James Hetfield, Andre Villas Boas får eg høyre. Og no Dan Bilzerian. Du ligner egentlig mest på Dan Børge Akerø. Haha, jeg måtte le, den var god Admiral. Endret 4. september 2014 av Realzi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Kanskje jeg skal drikke i helga som en linda 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Kanskje jeg skal drikke i helga som en linda Så du skal med andre ord ta det med ro i helgen? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Kanskje jeg skal drikke i helga som en linda Så du skal drikke proteinshake og jobbe? Edit: Hei forresten. Endret 4. september 2014 av KinderLinda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Nei dkal drikke øl(neida) som en linda 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Nei dkal drikke øl(neida) som en linda Good girl! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Men jeg vet ikke hva jeg skal drikke im so poor 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Men jeg vet ikke hva jeg skal drikke im so poor Heineken. Jeg sender money. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Du kan gjerne sende spenn til øl for meg og. Har lært at det er dumt å ikke ta imot. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Beste er når man er ute på byen og damer spanderer drinker på deg, its like heaven on earth. Hva bruker dere og gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg