Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg liknar no visst på så mangt. Tim Smith frå Midlake, Benicio Del Toro, pappa, brodern, Xabi Alonso, Grant Hanley, James Hetfield, Andre Villas Boas får eg høyre. Og no Dan Bilzerian.

Du ligner egentlig mest på Dan Børge Akerø.

Eg liknar no visst på så mangt. Tim Smith frå Midlake, Benicio Del Toro, pappa, brodern, Xabi Alonso, Grant Hanley, James Hetfield, Andre Villas Boas får eg høyre. Og no Dan Bilzerian.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei Linda, jeg lurer på å dra til Molde søndag. Møtes utenfor Oskar Sylte? ;D

Kom innom Roseby og brenn av litt kalorier! :) Vi kan snakke over kopp proteinshake :thumbup:

Jeg går ikke på treningssenter hvis jeg ikke må ifm. jobb, og proteinshake er forferdelig.

Eneste jeg liker i Molde er Oskar Sylte, og søss som flytter dit for et semester på søndag. Gleder meg mest av alt til å se hvordan hu overlever i kollektiv med ei venninne som lurte på hvordan de skulle gjøre det med innkjøp av salt og pepper, samt krevde at de skulle gå for det billigste sandpapiret (dopapiret) som finnes. Regner med at søss blir å ta med seg ørtogførti pakker mykt Lambi og ha innelåst på rommet sitt, samt bøffe småposer med salt og pepper fra McD elns. :p

Lenke til kommentar

Ja e9. Minus dei frekke krøllane og hårfargen.

Lenke til kommentar

Haha, jeg måtte le, den var god Admiral.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...