Kexxy er sexxy! Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Lagde ikke popcorn, fordi isbilen kom forbi, og jeg kjøpte cola og båt-is. =) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det er mye bra, "slem" musikk der ute gitt. Særlig fra Sverige ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det er mye bra, "slem" musikk der ute gitt. Særlig fra Sverige ^^ slik som denne? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Slam musikk? Hva mener du? Danseband? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det er mye bra, "slem" musikk der ute gitt. Særlig fra Sverige ^^ slik som denne? Helvete. Hadde noen bundet meg fast og satt den sangen på repeat hadde jeg sagt hva som helst for å få slippe. xD Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 FAEN Espen! Unødvendig. Jeg hadde den på hjernen i sikkert ett halvt år. And here we go again. xD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Helvete. Hadde noen bundet meg fast og satt den sangen på repeat hadde jeg sagt hva som helst for å få slippe. xDHmm... Du bor ved Bergen ikke sant? Lurer litt på hvorfor det springer rundt med de hjelmene i gata jeg... Teit video! Nie: Endret 3. april 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Nie satte på Scatman John for å gjøre opp for faenskapen til Espen. Minnene. Edit: I'M THE SCATMAAAN! Endret 3. april 2008 av Nie Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Helvete. Hadde noen bundet meg fast og satt den sangen på repeat hadde jeg sagt hva som helst for å få slippe. xD Hadde gått til psykolog etterpå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 FAEN Espen! Unødvendig. Jeg hadde den på hjernen i sikkert ett halvt år. And here we go again. xD Well done, Espen! xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nei, Peaches er kos, men vil ikke si det er slemt. Tenkte mer i de baner som Skrewdriver - Sweet White Alabama Somalia Kickers - Åk hem Spandau - Frihetskämpar - 01 - Den vita makten ska segra Titania - Du är inte en av oss Ulf Ekberg & Commit Suicide - Uffe Was A Nazi - 01 - Vit Makt, Svartskalle-Slakt Vit Ungdom - Allt för Sverige et cetera. Fant masse av det i ei mappe fra forrige LAN jeg var på. Sammen med mye homseporr Kos? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Helvete. Hadde noen bundet meg fast og satt den sangen på repeat hadde jeg sagt hva som helst for å få slippe. xD Hadde gått til psykolog etterpå! Eller funnet nærmeste tau og hengt meg. :!: Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Well done, Espen! xD tihi Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Helvete. Hadde noen bundet meg fast og satt den sangen på repeat hadde jeg sagt hva som helst for å få slippe. xD Hadde gått til psykolog etterpå! Eller funnet nærmeste tau og hengt meg. :!: Enkleste er ofte det beste. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 smurf noe for deg? link Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg lover deg personskade om Nie har fått den permanent på hjernen nå. :| Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg lover deg personskade om Nie har fått den permanent på hjernen nå. :|Jeg kunne ikke vite at det skulle skje jeg da *snufs* Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det er mye bra, "slem" musikk der ute gitt. Særlig fra Sverige ^^ slik som denne? Eyh! Selv om det ikke står spesifikt i retningslinjene så betyr ikke det at du kan vandre rundt og torturere forumbrukere! *veive med Banhammer of Destruction* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Enkleste er ofte det beste. Ideed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg