Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Barn er jo ikke farlige. Sure, det er mye ansvar, mye jobb og lange netter, men bare tenk, et barn er et helt nytt liv som du selv har satt i gang, et resultat av kjærligheten mellom deg og den du elsker (forhåpentligvis). Og dette er et liv som er knyttet til deg på en måte sterkere enn noe annet bånd, et liv du (igjen forhåpentligvis) vil få se vokse opp og gjøre sine egne erfaringer og mål i livet, med det du har lært ham/henne som retningslinje.

Man kan slite og klage så mye man vil mens det står på som verst, men når alt kommer til alt så er det f*** meg verdt det. Det synes nå jeg!

Jeg er sjeleglad for at jeg valgte å beholde selv om hun var ett uhell. Verden beste uhell, men går ikke på flere smeller :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

jeg synes virker kjipt å adoptere egentlig

kunne sikkert adoptert en, men må nesten viderføre mine gode gener også!!

Bror din har jo allerede fiksa det, då.

ja men jeg må ha en unge jeg og så er jeg helt sikker

• Liker 1
Lenke til kommentar
Ja. Nei. Jeg er ikke uenig i det. Jeg synes bare det er et poeng å gjøre ting i en gitt rekkefølge. Av akkurat den årsaken du nevner.

Klart! Det er ikke lurt å ta skrittet før man er klar for det, og jeg sa jo tidligere at jeg er av den gammeldagse sorten så det er ekteskap først og så barn med den man har giftet seg med. Og også strekke seg til det ytterste for å holde sammen (for meg går grensen ved tillitsbrudd, at jeg ikke lengre kan stole på den andre). Som min mor sier det, "Gift deg med den du elsker, og elsk den du har giftet deg med." ;)

På en annen side er det en ting man aldri kan være helt klar for, på et punkt må man bare ta skrittet og gå inn i det. Man blir mer klar for det etter hvert som man prøver enn man noen gang kunne blitt med å vente. Skal man være helt klar og trygg før man tar skrittet så blir det aldri noe av. Noe man ser tendenser til at det blir mer og mer av.

jeg synes virker kjipt å adoptere egentlig

kunne sikkert adoptert en, men må nesten viderføre mine gode gener også!!

Virkelig? Jeg synes nesten det er enda bedre, og i alle fall mer respekt av å adoptere. Er så mange barn der ute som trenger et godt hjem allerede, men samtidig har jeg jo lyst på egne barn om jeg kan, selv om det er en litt egoistisk tanke.

Jeg er sjeleglad for at jeg valgte å beholde selv om hun var ett uhell. Verden beste uhell, men går ikke på flere smeller :p

Kjempeflott! Det er bra å høre. :thumbs: Flere hundretusentalls respektpoeng til deg. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg synes ikke det er fristende å betale myeee for å få en unge som tilhører noen andre

har lyst til å være fosterhjem da

ps abort er yay

• Liker 1
Lenke til kommentar

Veit ikke hva loven går ut på engang, men tipper jeg sier "nay".

Det burde ikke være noen tidsbegrensning på når man kan få utført en abort.

"Det er min kropp, og jeg vil ikke ha en annen skapning inne i den." burde være alt som skal til for å få en abort i niende måned.

Ingen skapning burde ha rett til å leve, hvis den holder seg i livet kun ved å knytte seg til en annen skapning, og den andre skapningen ikke frivillig er med på det. Det er nå mitt moralske standpunkt i saken.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...