Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 hei inge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 ps de fleste har jo flere enn et antrekk med treningsklær så er ikke nødvendig å vaske hver dag hæ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) nei jeg er ikke barn engang;((( broren min som har klart å bli® far før han blir 17 Ahhh, da skjønner jeg. Og du kommer jo alltid til å være dine foreldres barn, uansett hvor gammel du blir. Alder er heller ingen god indikator. Jeg er 25 og vil fremdeles betrakte meg selv som mer barn enn voksen. Er det en jenteting å vaske treningstøy hver dag for å unngå at det lukter surt? Nå frister det veldig å si ja bare for å stå på mitt. Men nei, det er det jo ikke, siktet mer til det å skifte antrekk flere ganger for dagen. Også er det jo bortkastede penger å sette på vask for kun et plagg. ps de fleste har jo flere enn et antrekk med treningsklær så er ikke nødvendig å vaske hver dag hæ Godt Poeng! Endret 4. september 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Men jeg leser en trilogi som handler om ett offer for pedofili. Der er det grover skildringer. Så grovt at jeg har flere ganger vurdert å droppe boka. De er jo til og med bestselgere. https://bokelskere.no/bok/kraakejenta-victoria-bergmans-svakhet/313933/ Unntak for kunsteriske hensyn. Veldig diffus regel, ser for meg i rettsaken "ehh, tja, nei, dette syns jeg kanskje ikke helt faller innenfor kunst, derfor får du 4 år i fengsel i stedenfor 0 straff" Ja i dont chose the thug life the thug life chose me ha meg unnskyldt hade Hadde jeg satt sammen en pc selv ville det gått i dass. Jeg var sammen med en som hadde som hobby å bygge pc til andre og jeg var mer enn villg til å lære. Men i følge han var jeg for dum til å lære det. Om det er rett eller feil får vi nok aldri vite Det er nok feil, for det er sabla enkelt, problemet er nok at enkelte er dårlige til å lære bort. Aha, en jenteting med andre ord. Er det en jenteting å vaske treningstøy hver dag for å unngå at det lukter surt? Jeg vasker ikke mitt for hver trening, kanskje mer annerhver, men nå har ikke jeg slik tettsittende treningsbukse. Når det gjelder t-skjorte, sokker og bokser bruker jeg bare det jeg har på meg før trening og skifter til noe nytt etter trening, dette vaskes før nybruks selvsagt Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Vil gjerne skryte litt ovee hva jeg har gjort siden jeg kom hjem: hengt opp klæ, tatt ut og inn i oppvaskmaskin, ryddet kjøkken, ryddet stue og kostet Jeg er et steg nærmere til å bli en god husmor wihi Det er bra. Nå mangler du bare å gjøre det samme 4 av 7 dager i uken pluss litt større rengjøring annenhver uke, lage middag 7 dager i uken og mestre barnepass. So keep going! Her vasker jeg klær 7 ganger i uka, støvsuger 2-3 ganger for dagen. Større rengjøringer hver dag lager mat 4-5 ganger for dagen. Så jeg skjønner ikke helt hva du snakker om Dette må være i arbeidsforhold, ikke på hjemmebane? Endret 4. september 2014 av hermosa Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg har uttalige treningsbukser/tightser/shortser. Poenget var at jeg alltid har skitne klær. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg er så redd for barn at jeg vurderer vasektomi. Satt i går kveld å undersøkte priser på diverse sykehus her i byen. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 nei ikke avlastningsfamilie her er det the real deal sånn skjer når barn får barn Hæ, what? Så du skal ha barn om en måned? nei jeg er ikke barn engang;((( broren min som har klart å bli® far før han blir 17 Det skal da ikke mye til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 #prevensjon 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg var jææævlig full igår. Jeg fikk besøk, derfor jeg virka "død" forresten. Nå er jeg på jobb, og tviler ikke på jeg har promille ennå. Det er lov å være død i fylla. Dere skulle bare visst hvor død jeg var forrige helg. Er det en jenteting å vaske treningstøy hver dag for å unngå at det lukter surt? Jeg kan være enig med deg i at det er både en jenteting og en gutteting, for å være kjønnsnøytral, og ikke diskriminere. Gutter lukter vondt de også. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg vasker stort sett alltid treningstøyet mitt samme dag som jeg har trent. For å unngå at det setter seg lukt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Men jeg leser en trilogi som handler om ett offer for pedofili. Der er det grover skildringer. Så grovt at jeg har flere ganger vurdert å droppe boka. De er jo til og med bestselgere. https://bokelskere.no/bok/kraakejenta-victoria-bergmans-svakhet/313933/ Unntak for kunsteriske hensyn. Veldig diffus regel, ser for meg i rettsaken "ehh, tja, nei, dette syns jeg kanskje ikke helt faller innenfor kunst, derfor får du 4 år i fengsel i stedenfor 0 straff"Ja i dont chose the thug life the thug life chose me ha meg unnskyldt hade Hadde jeg satt sammen en pc selv ville det gått i dass. Jeg var sammen med en som hadde som hobby å bygge pc til andre og jeg var mer enn villg til å lære. Men i følge han var jeg for dum til å lære det. Om det er rett eller feil får vi nok aldri vite Det er nok feil, for det er sabla enkelt, problemet er nok at enkelte er dårlige til å lære bort. Aha, en jenteting med andre ord. Er det en jenteting å vaske treningstøy hver dag for å unngå at det lukter surt? Jeg vasker ikke mitt for hver trening, kanskje mer annerhver, men nå har ikke jeg slik tettsittende treningsbukse. Når det gjelder t-skjorte, sokker og bokser bruker jeg bare det jeg har på meg før trening og skifter til noe nytt etter trening, dette vaskes før nybruks selvsagt Hva trener du? Blir du ikke svett? :s Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Barn er jo ikke farlige. Sure, det er mye ansvar, mye jobb og lange netter, men bare tenk, et barn er et helt nytt liv som du selv har satt i gang, et resultat av kjærligheten mellom deg og den du elsker (forhåpentligvis). Og dette er et liv som er knyttet til deg på en måte sterkere enn noe annet bånd, et liv du (igjen forhåpentligvis) vil få se vokse opp og gjøre sine egne erfaringer og mål i livet, med det du har lært ham/henne som retningslinje. Man kan slite og klage så mye man vil mens det står på som verst, men når alt kommer til alt så er det f*** meg verdt det. Det synes nå jeg! 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Damene her nede er så verpesjuke at jeg blir redd. Få seg familie er førsteprioritet til alle jentene jeg har møtt. Men jeg har vell egentlig allerede bestemt meg for å sterilisere meg. Har hatt den tanken i flere år, jeg er bare litt tilbakeholden med å snitte opp pungen, og jeg har ikke hatt fast partner på noen år nå. Hvis jeg i fremtiden skulle endre mening om barn, så skal jeg uansett adoptere. Ser på det som en mye bedre løsning en å få sine egne. Endret 4. september 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Øhh? Jeg vil ikke ha familie...?Om du mener dnfk når du sier "her". Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Damene her nede er så verpesjuke at jeg blir redd. Få seg familie er førsteprioritet til alle jentene jeg har møtt her. Hmmm, jeg budre seriøst vurdert å flytte til Filippinene. Hvis jeg i fremtiden skulle endre mening om barn, så skal jeg uansett adoptere. Ser på det som en mye bedre løsning en å få sine egne. Det står det også veldig stor respekt av, om du gjør det. Endret 4. september 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Barn er jo ikke farlige. Sure, det er mye ansvar, mye jobb og lange netter, men bare tenk, et barn er et helt nytt liv som du selv har satt i gang, et resultat av kjærligheten mellom deg og den du elsker (forhåpentligvis). Og dette er et liv som er knyttet til deg på en måte sterkere enn noe annet bånd, et liv du (igjen forhåpentligvis) vil få se vokse opp og gjøre sine egne erfaringer og mål i livet, med det du har lært ham/henne som retningslinje. Man kan slite og klage så mye man vil mens det står på som verst, men når alt kommer til alt så er det f*** meg verdt det. Det synes nå jeg! Ja. Nei. Jeg er ikke uenig i det. Jeg synes bare det er et poeng å gjøre ting i en gitt rekkefølge. Av akkurat den årsaken du nevner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 jeg synes virker kjipt å adoptere egentlig kunne sikkert adoptert en, men må nesten viderføre mine gode gener også!! 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg har stor respekt for de som adopterer selv om de kan få barn. Jeg derimot hadde ikke klart det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 jeg synes virker kjipt å adoptere egentlig kunne sikkert adoptert en, men må nesten viderføre mine gode gener også!! Bror din har jo allerede fiksa det, då. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg