Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Og noen ganger trenger pcen en ekstra vask. Men det skjer bare 2-3 ganger i året heldigvis

Hahaha, hadde det vært oftere tror jeg ikke den PC'n ville overlevd lenge. xD

Jeg kan også være for ekteskap og barn, samtidig som jeg er glad for at naturen er innrettet seg sånn at barn tross alt ikke lager seg selv av egen fri vilje. Hva fremtiden bringer er et annet spørsmål.

Indeed! Der er jeg helt enig.

Hadde faktisk giftet meg for flere år siden om det hadde latt seg gjøre. :hm:

jeg har ikke lyst til å gifte meg faktisk og når jeg ser den grisete pcen har jeg ikke lyst på barn heller

har betalt regning på 490 nå skal jeg klippe plenen til naboen i need cash:(

Det er jo synd da, det setter deg utenfor mitt interesseområde i alle fall, men det er jo helt opp til deg. Bedre at en ikke får barn, enn at en som ikke ønsker å ha barn får barn.

Skulle "uhellet" ha vært ute allerede så er jo selvfølgelig adopsjon også en mulighet.

Betalte regninger til en samlet verdi av 39 600 i går, så synes ikke akkurat så synd på den regninga di. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan i svarte..... Du har hørt om hyller som er høye nok til at unger ikke får tak i ting, ikke sant :O

Haha. Joda, men utrolig hva barn får til uansett ;) pluss jeg har jobbet mot å lære henne å la ting være i fred. Ikke gitt at folk vi drar på besøk til har sine ting gjemt vekk og da skal hun klare å holde seg unna. Og det har funket. Selv om jeg har tapt litt penger ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Indeed! Der er jeg helt enig.

Hadde faktisk giftet meg for flere år siden om det hadde latt seg gjøre. :hm:

Dessuten tror jeg vi angriper hele temaet feil. Jeg er ingen reke som kan skifte kjønn halveis i livsløpet og befrukte meg selv. Og hadde jeg vært det, så hadde jeg ikke hatt de nødvendige organene til å bære fram barnet og ville trolig dødd i forsøket. Nøkkelordet er en kvinne. Barn uten en kvinne er sjelden en god løsning.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Vasker klær minst 1 gang om dagen, og jeg bor alene.

Hvordan i all verden klarer du det? Skifter du alle klesplagg + sengetrekk hver dag eller? Eller har du en ekstremt liten vaskemaskin? :huh:

ps jeg skal få barn aso de er skjønne

:thumbup: Der er vi helt enige i alle fall. Men nå lurer jeg på, hva menes med at dere får en baby i huset på deltid? Avlastningsfamilie?

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

ps jeg skal få barn aso de er skjønne

:thumbup: Der er vi helt enige i alle fall. Men nå lurer jeg på, hva menes med at dere får en baby i huset på deltid? Avlastningsfamilie?

Og vær så snill. Ikke få barn fordi de er så skjønne. Det er mulig barn er skjønne, men med skjønne barn så følger det med visse plikter. Hvor skjønne barna er da kan vi komme tilbake til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

nei har bror

ånei nå skjønte jeg din frekkas!!!!!!!!!

men hun mente meg hun bare "tenk om du hadde vært mi jenta :love: "

Endret av Slettet-lYlo5C
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

nei ikke avlastningsfamilie her er det the real deal sånn skjer når barn får barn

Hæ, what? Så du skal ha barn om en måned? :eek:

nei jeg er ikke barn engang;(((

broren min som har klart å bli® far før han blir 17

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...