Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil gjerne skryte litt ovee hva jeg har gjort siden jeg kom hjem: hengt opp klæ, tatt ut og inn i oppvaskmaskin, ryddet kjøkken, ryddet stue og kostet

Jeg er et steg nærmere til å bli en god husmor wihi

Jeg tok den ned, men ingen har orket å bytte batteri #theycareaboutme

Jeg har hushjelp hos meg 2 timer om dagen, Mandag til Fredag, mens jeg er på jobb. Rimelig digg å komme hjem til ryddig og ren leilighet hver eneste dag.

Ja men du er småkonge på Filippinene, det er ikke vi dødelige nordmenn ;)

Lenke til kommentar

Vil gjerne skryte litt ovee hva jeg har gjort siden jeg kom hjem: hengt opp klæ, tatt ut og inn i oppvaskmaskin, ryddet kjøkken, ryddet stue og kostet

Jeg er et steg nærmere til å bli en god husmor wihi

Det er bra. Nå mangler du bare å gjøre det samme 4 av 7 dager i uken pluss litt større rengjøring annenhver uke, lage middag 7 dager i uken og mestre barnepass. So keep going! ;)

Her vasker jeg klær 7 ganger i uka, støvsuger 2-3 ganger for dagen. Større rengjøringer hver dag lager mat 4-5 ganger for dagen. Så jeg skjønner ikke helt hva du snakker om ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

støvsuger 2-3 ganger om dagen hva :eek:

ps glemte å avslutte spotify premium 99 kr i dass greaat nå skal jeg betale regning=)))))))))))))))

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Hvis man skal være husmor så er lurt å ha barn.

Kanskje sant det.. Jeg blir uansett aldri noen god husmor på grunn av kjønn, men jeg kan lære meg å lage lapskaus.

Selvfølgelig må du det. Ikke.

Men det er forventer da. Latterlig nok.

Forventer samfunnet at en får barn? Det gjør kanskje det? Vet ikke.

Lenke til kommentar

du gir meg lyst til å gi opp livet når du sier sånt riderr

Hehehe, kan ikke skjønne hvorfor. :roll::p

Men altså, hadde du mestret alt det så ville i alle fall jeg hatt ekstremt respekt for deg. Et annet pluss er vel at nesten alle menn ville ønske deg til kone. ;)

Her vasker jeg klær 7 ganger i uka, støvsuger 2-3 ganger for dagen. Større rengjøringer hver dag lager mat 4-5 ganger for dagen. Så jeg skjønner ikke helt hva du snakker om ;)

Different houshold, different habits, I guess. :p

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Jeg kan også være for ekteskap og barn, samtidig som jeg er glad for at naturen er innrettet seg sånn at barn tross alt ikke lager seg selv av egen fri vilje. Hva fremtiden bringer er et annet spørsmål.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

jeg har ikke lyst til å gifte meg faktisk og når jeg ser den grisete pcen har jeg ikke lyst på barn heller

har betalt regning på 490 nå skal jeg klippe plenen til naboen i need cash:(

Endret av Slettet-lYlo5C
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...