Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg tror ikke å sette sammen pcer er tingen for meg 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Å sette sammen en PC er bare som å sette sammen et enkelt, men dyrt puslespill. Ikke noe problem.For de som kan det ja. Jeg satt sammen min første PC uten å ha sett noen gjøre det før. Det gikk fint og det er enda lettere nå enn det var da. Å sette sammen en PC er bare som å sette sammen et enkelt, men dyrt puslespill. Ikke noe problem.For de som kan det ja. Jeg satt sammen min første PC uten å ha sett noen gjøre det før. Det gikk fint og det er enda lettere nå enn det var da. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Tipper du uansett satt med kunnskaper om temaet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Det er nok også mulig jeg overdriver min egen betydning. Jeg har bare for vane at alt jeg tar i sier poff. Hele nabolaget brenner nok ikke ned av den grunn. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Tipper du uansett satt med kunnskaper om temaet. Leste meg raskt opp til det. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg kjøpte hovedkort fra MSI, og da fulgte det med en bruksanvisning på papir der det sto hvor alle konktaktene skulle. Stort sett er det umulig å gjøre feil, fordi kontaktene bare passer ett sted. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Var ikke alltid sånn.. Husker jeg satt en ATA kabel (den gamle tykke) inn i ett sound blaster live kort der det egentlig skulle en helt lik kabel som gikk til ett front panel. Hele kabelen smelta og det kom masse røyk. Eller den gangen jeg satt en PSU til 115 istedenfor 240 v . Sa pang. Fun times. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg tror ikke å sette sammen pcer er tingen for meg Fikk du fiksa brannalarmen din btw? eller står den og piper enda? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Vil gjerne skryte litt ovee hva jeg har gjort siden jeg kom hjem: hengt opp klæ, tatt ut og inn i oppvaskmaskin, ryddet kjøkken, ryddet stue og kostet Jeg er et steg nærmere til å bli en god husmor wihi Jeg tok den ned, men ingen har orket å bytte batteri #theycareaboutme 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Var ikke alltid sånn.. Husker jeg satt en ATA kabel (den gamle tykke) inn i ett sound blaster live kort der det egentlig skulle en helt lik kabel som gikk til ett front panel. Hele kabelen smelta og det kom masse røyk. Eller den gangen jeg satt en PSU til 115 istedenfor 240 v . Sa pang. Fun times. So what, nå finnes knapt PCI-lydkort, og harddisker og sånt går på SATA-kabler som ikke kan puttes noen andre steder. Endret 4. september 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Ja. Det stemmer det. Det var denne lapskausen. Først lapskaus. Så lære å bygge PC. En må ha prioriteringene i orden. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Vil gjerne skryte litt ovee hva jeg har gjort siden jeg kom hjem: hengt opp klæ, tatt ut og inn i oppvaskmaskin, ryddet kjøkken, ryddet stue og kostet Jeg er et steg nærmere til å bli en god husmor wihi Jeg tok den ned, men ingen har orket å bytte batteri #theycareaboutme Så nå ligger den i en skuff og piper? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Bah. Har vært plaget med smerter i den ene foten en stund, men det hadde gått over. Trodde jeg. Nå har det komt tilbake i så stor grad at jeg ble kvalm og nå har kastet opp. Blir kjekt på jobb i morgen om dette ikke gir seg.. Endret 4. september 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Hahah nei har tatt ut batteriet 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Var ikke alltid sånn.. Husker jeg satt en ATA kabel (den gamle tykke) inn i ett sound blaster live kort der det egentlig skulle en helt lik kabel som gikk til ett front panel. Hele kabelen smelta og det kom masse røyk. Eller den gangen jeg satt en PSU til 115 istedenfor 240 v . Sa pang. Fun times. So what, nå finnes knapt PCI-lydkort, og harddisker og sånt går på SATA-kabler som ikke kan puttes noen andre steder. Derfor jeg skrev at det ikke alltid var sånn 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Vil gjerne skryte litt ovee hva jeg har gjort siden jeg kom hjem: hengt opp klæ, tatt ut og inn i oppvaskmaskin, ryddet kjøkken, ryddet stue og kostet Jeg er et steg nærmere til å bli en god husmor wihi Jeg tok den ned, men ingen har orket å bytte batteri #theycareaboutme Jeg har hushjelp hos meg 2 timer om dagen, Mandag til Fredag, mens jeg er på jobb. Rimelig digg å komme hjem til ryddig og ren leilighet hver eneste dag. Endret 4. september 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Vil gjerne skryte litt ovee hva jeg har gjort siden jeg kom hjem: hengt opp klæ, tatt ut og inn i oppvaskmaskin, ryddet kjøkken, ryddet stue og kostet Jeg er et steg nærmere til å bli en god husmor wihi Det er bra. Nå mangler du bare å gjøre det samme 4 av 7 dager i uken pluss litt større rengjøring annenhver uke, lage middag 7 dager i uken og mestre barnepass. So keep going! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 grr skal ha hushjelp når jeg flytter ut Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 En må da virkelig ikke ha barn? Eller er det tvang? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 En må da virkelig ikke ha barn? Eller er det tvang?Hvis man skal være husmor så er lurt å ha barn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg