Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nie, jeg snakker irl, ikke her i fantasien min. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg tenkte litt sånn generelt mennesker, jeg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Wehey, da fikk jeg klipt skallen litt og . Kjekk er jeg. Noen som kan nevne noen forsikringsselskap? Vet om Gjensidige og IF. Skal ha til bilforsikring. Og når gå garantien ut på varer? Sett at min mp3-spiller "ikke funker som forventet" etter noen måneder. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Terra, Storebrand... Ett (eller to) år, vel? Endret 3. april 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg skal klippe skallen min neste uke *glede seg* Skal bli deilig å slippe å ta hånda gjennom håret og få med seg masse tjafser. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg skal barbere meg når jeg orker å henge på badet lenge nok til å få det gjort. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg skal barbere meg når jeg orker å henge på badet lenge nok til å få det gjort.Husk at du trenger øvelse Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kibs, tenkte å gå for kort. Vet ikke hvor kort enda, det er praktisk med bare noen millimeter, men jeg ender vel opp med noen centimeter. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kibs, tenkte å gå for kort. Vet ikke hvor kort enda, det er praktisk med bare noen millimeter, men jeg ender vel opp med noen centimeter. Blir sikkert fint. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ett (eller to) år, vel? Sett at det dreier seg om noe som kanskje ligner en slagskade, eventuelt masse væske som renner utover skjermen og dermed gjør at skjermen ikke klarer å vis noe bilde, annet enn litt drit i hjørnet? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Og når gå garantien ut på varer? Sett at min mp3-spiller "ikke funker som forventet" etter noen måneder. Som regel etter ett år, med mindre produsenten spesifiserer noe annet. I tilleg har vi reklamasjonsrett her i Norge, som gjelder i to år. (uansett hva produsenten måtte si, tro og mene. ) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg skal barbere meg når jeg orker å henge på badet lenge nok til å få det gjort.Husk at du trenger øvelse Dude. Jeg tar ikke meg selv første gang jeg skal barbere noen med kniv. Jeg er faktisk ganske glad i hodet mitt fra tid til annen xD Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det var farsken meg godt med en varm dusj. Sitter her og nyter en kald cider nå. Perfekt, og kvelden skal bli bedre; om snaue tre timer skal jeg og en venn på en VIP-fest med Good Charlotte. Jeg er ikke stor fan av musikken deres, men det ryktes om at det serveres gratis mat og drikke der. Paris Hilton skal visstnok også väre tilstede. (: Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 jeeeeeg.viiiiil... haaaaaaa... POPCOOORN! PÅPPKÅRN PARTEEIIII! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 haha omg skulle trudd klokka var 5 ellerno siden det er så lyst ute. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 troll? Ville tro det hadde vært morro om han stakk innom... savner flame-bates Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 troll? Første som slo meg og. Gjorde vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg