Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Husker hva jeg drømmer så og si hver natt.

Men det verste er å huske, men når jeg skal fortelle så får jeg det ikke til, men i hode så er alt klart. Vanskelig å forklare :p

I know what you mean. ><

Jeg skriver så mye rart om natta. Merkelig.

Hahaha, ikke bare du. Kommer tilbake hit etter 3 dager og finner 30 (!!!!!) sider med helt ekstremt sære diskusjoner om hverandre. :omg:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Løp av trampolinen i en fart for en redde en klegg og en langbein fra å drukne i bassenget:( hater de drittene men hadde ikka klart å leve med meh selv om jeg lo de dø life is hard

• Liker 1
Lenke til kommentar

Koster jo 500 kr for en 128GB ssd :o

500kr her, og 500kr der. Hvis jeg først skulle kjøpt den SSD-disk så hadde jeg kjøpt en større, og da avventer jeg heller en måned eller to eller tre og setter den inn senere. Tenker at jeg kjører OS fra den vanlige disken, og spill fra SSD etter hvert. Men hvis du er i det spandable hjørnet, og 500kr er så lite for deg, så kan du gjerne spandere en disk på meg ;)

Lenke til kommentar

8500kr. Jeg hadde opprinnelig satt en øvre grense på 10k, men prøver å være litt fornuftig. Har mange andre utgifter som kommer ganske snart.

Hehehe, fornuftig av deg. ^_^

Ville dog heller hatt OS og viktige programmer på SSD, og heller kjørt spill og filer på HDD. :)

Me no comprende?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Jeg er så redd det sier poff og jeg brenner ned halve nabolaget om jeg skulle finne på å sette sammen en PC selv.

What? Vi kan ikke være venner..

Vi kan ikke det? :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...