Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søvn er for pyser.

Indeed. Holder med 2,5 timer maks.

Fordelen med å sove dårlig er at man... eh... La meg komme tilbake når jeg har kommet på en fordel.

Tror jeg må snakke med legen igjen. Tror jeg trenger en resept på noe hypnotika.

Pluss jeg trenger egentlig noen andre resepter også, men har utsatt det å ringe ham.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Søvn er for pyser.

Indeed. Holder med 2,5 timer maks.

Fordelen med å sove dårlig er at man... eh... La meg komme tilbake når jeg har kommet på en fordel.

Tror jeg må snakke med legen igjen. Tror jeg trenger en resept på noe hypnotika.

Pluss jeg trenger egentlig noen andre resepter også, men har utsatt det å ringe ham.

Jeg sover vanligvis som en stein, men denne uka har vært litt merkelig. Jeg må slutte å tenke meg ihjel, og lære å slappe av. Da sover jeg forhåpentligvis bedre. Å ikke ringe legen kjenner jeg igjen. Eller ringe noen overhodet. Og i alle fall de telefonene en vet en må ta. Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Noen herfra stalker meg på Tinder.

Show yourself! :p

Bedre å bli stalket av noen herfra enn å få penissnapper av noen herfra. Kanskje det er samme??

Hehe. Hadde den bare vært over 15 cm så hadde vi kke hørt deg klage ;P

Jeg er bare nysgjerrig på hvem det er, egentlig.

Nei, hadde ikke vært klagingen du hørte ;)

Lenke til kommentar

Noen herfra stalker meg på Tinder.

Show yourself! :p

Bedre å bli stalket av noen herfra enn å få penissnapper av noen herfra. Kanskje det er samme??

Hehe. Hadde den bare vært over 15 cm så hadde vi kke hørt deg klage ;P

Jeg er bare nysgjerrig på hvem det er, egentlig.

Det er nesten på samme creepernivå som å rope nicket etter noen på gata uten å gjøre seg til kjenne etterpå

Lenke til kommentar

Den siste timen jeg har sovet nå har jeg drømt at jeg har ligget her i sengen hvor jeg ligger og at foreldrene mine var på soverommet ved siden av. Så har jeg liksom lurt på hvorfor de ikke har stått opp fordi de alltid står opp tidlig. Men så kom jeg på at jeg bor i egen leilighet nå. Så våknet jeg, rett etter jeg hadde sett på klokken og den viste 30:00.

Ellers har jeg drømt at jeg stjal flere millioner fra kommunen for å kjøpe båt til min far. Og det var Red fra Orange Is The New Black som hjalp meg, lol.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Hallo

Jeg drømte at anonympapekse elns utfordret meg til å pule en mannlig og en kvinnlig lærer så stressa jeg hele drømmen med å finne ei dame som var villig slitsom drøm

Eller er det anonympappkasse jeg vet ikke but u know who u are

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...