Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*sukk*

Jeg liker ikke helt at sjefen min tar beslutninger om hvor jeg skal jobbe sånn helt uten videre.

Var satt opp på ei avdeling og så får hun som har ansvaret for avdelinga en lapp der det står at jeg ikke kan gå de vaktene fordi at jeg skal på en annen side på en person fordi det trengs. Ikke blir en spurt og ikke får de som allerede har satt meg opp noe å si på saken så de må stresse infernohelvette med å få tak i folk til neste dag.

Begynner å skjønne at det går en del snakk om at..vel..ikke helt stabil sjef.

Lenke til kommentar

Si ifra til sjefen din i en hyggelig tone at du gjerne vil ha beskjed når sånt skjer, og at du helst vil ha den i god tid. Legg gjerne til at du helst jobber der du er satt opp, hvis det er der du trives best o.l. Pass på at de andre som måtte streve med å finne en erstatning sier fra. Gjenta hver gang dette skjer, og noter dem ned. Etter en femten konkrete episoder, samt "lang tids misnøye", dersom han ikke skjerper seg, hopper dere over hodet hans og tar opp saken med sjefens sjef, og forlanger hoderulling hvis han ikke skjerper seg. Spe på med leserinnlegg og ordentlig klaging etterhvert om det ikke skjer noen bedring.

red: Litt avhengig av strukturen, om sjefen bare er sjef på en avdeling e.l., er det egentlig bare å gå rett til sjefen for hele hjemmet og fortelle at han gjentatte ganger skaper en uholdbar arbeidssituasjon.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...