LockBreaker Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Lian Li all the way. Hvilket kabinett har du? Endret 3. april 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Kjørte på Antec jeg. P182 Er veldig fornøyd. Spesielt med mulighetene for å skjule kabler og sånn. Blir så sykt mye kabelrot ofte. Endret 3. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Antec lager pene kabinetter Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nerdeprat. oO Noen som vil bli med på toaltettet og spise middag? http://www.dagbladet.no/dinside/2008/04/03/531453.html Lol. x) Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Noen som vil bli med på toaltettet og spise middag? http://www.dagbladet.no/dinside/2008/04/03/531453.html Lol. x) Jeg ville aldri spist der. Hva om noen av gjestene skulle misforstå hensikten med toalettene og slippe en gedigen stinkbombe? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 http://www.dagbladet.no/dinside/2008/04/03/531459.html Likte denne saken bedre jeg. Gir meg en sånn god fuzzy "The Island of Dr. Moreau"-følelse. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 http://www.dagbladet.no/dinside/2008/04/03/531459.htmlLikte denne saken bedre jeg. Gir meg en sånn god fuzzy "The Island of Dr. Moreau"-følelse. En må lure på hvordan fosterne ville blitt om de hadde fått utvikle seg videre Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hva hadde du sagt om dama di hadde jur istedet for pupper da? Jeg ville hylt og sprunget! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hva hadde du sagt om dama di hadde jur istedet for pupper da?Jeg ville hylt og sprunget! Tja... Ville ikke trengt å kjøpe Tine-melk lenger i alle fall Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 snakker om melk. brodern glemte å sette inn melka før han dro på jobb i dag Jeg som skulle ha meg havregrynsgrøt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 *sukk* Jeg liker ikke helt at sjefen min tar beslutninger om hvor jeg skal jobbe sånn helt uten videre. Var satt opp på ei avdeling og så får hun som har ansvaret for avdelinga en lapp der det står at jeg ikke kan gå de vaktene fordi at jeg skal på en annen side på en person fordi det trengs. Ikke blir en spurt og ikke får de som allerede har satt meg opp noe å si på saken så de må stresse infernohelvette med å få tak i folk til neste dag. Begynner å skjønne at det går en del snakk om at..vel..ikke helt stabil sjef. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det høres litt kjipt ut, biril.. o0 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Si ifra til sjefen din i en hyggelig tone at du gjerne vil ha beskjed når sånt skjer, og at du helst vil ha den i god tid. Legg gjerne til at du helst jobber der du er satt opp, hvis det er der du trives best o.l. Pass på at de andre som måtte streve med å finne en erstatning sier fra. Gjenta hver gang dette skjer, og noter dem ned. Etter en femten konkrete episoder, samt "lang tids misnøye", dersom han ikke skjerper seg, hopper dere over hodet hans og tar opp saken med sjefens sjef, og forlanger hoderulling hvis han ikke skjerper seg. Spe på med leserinnlegg og ordentlig klaging etterhvert om det ikke skjer noen bedring. red: Litt avhengig av strukturen, om sjefen bare er sjef på en avdeling e.l., er det egentlig bare å gå rett til sjefen for hele hjemmet og fortelle at han gjentatte ganger skaper en uholdbar arbeidssituasjon. Endret 3. april 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Morn til dykk. Godt å kome heim og setje seg ned etter tre timer på SFO. Men eg må snart på konfirmasjon, da. Tar meg nokre kaffikoppar i natt og skriv ferdig norsk-a-planen. Kvassap? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg sitter på hybelen og er ensom fordi det virker som jeg er den eneste som er igjen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Du er den eneste smurfen. Alle vi andre bare forsvant. Poff. Og jeg har oppfunnet ny mote! Plastfolie strukket rundt hele hodet, lilla flekker i ansiktet, og lilla striper på armene! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) OOOOLD! Alle jenta går sånn på skulen min, da. PH4ILZ Red.: Kvifor siterte eg der? Endret 3. april 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hah, vedder på at de ikke er like tøff som meg, som i tillegg til fancy striper, flekker og plastfolie er å finne i turkist håndkle! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Turkist!? You got me. :< Endret 3. april 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg